Miessi Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Er det flere en meg som sover dårlig? særlig etter alle de utallige tisserundene. Når jeg først sovner av så sover jeg kjempe godt 2-3 timer, men etter at jeg er nød å tisse så får jeg ikke sove ordentlig. Jeg ligger bare der og snur meg hvert kvarter til jeg har snudd så mange ganger at jeg må på do igjen. Det blir ofte 4-5 dobesøk i løpet av natta. Og sånn fortsetter det til samboeren min våkner opp og da kan jeg bruke hele senga og begge dynene mellom beina, først da får jeg sove ordentlig. Gleder meg til å kunne sove uten at det er noen der som sparker blæra mi hver eneste time.
snipp&snapp Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 jeg sover nesten ikke om natta pga bekkenløsningen.. alle stillinger er vonde og det er jo prosjekt i seg selv å snu seg. deilig når samboer drar på jobb ja, så jeg kan bruke hele senga! hehe.. da sover jeg et par timer før jeg våkner. er 100% sm pga dette så kjipt å våkne så tidlig også men =/
Miessi Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Glemte jo å nevne at det er kjempe prosjekt å snu seg pga vonde knær. Også blir sidene så fort sliten at jeg er nød å skifte stilling veldig ofte. Ikke det at det ikke er godt å sove når samboeren holder meg rundt når vi sover, men det er utrolig delig å få hele senga for seg selv med alle de putene og begge dynene. Det er først da man får sove godt
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg sover minimalt...kjempeirriterende. Sovner kanskje rundt 5-6; rett før jeg må opp og få sønnen på skolen. Jeg sover på dagen da, men det er absolutt ikke noe kult. Og selv om jeg er kjempetrøtt på kvelden, så vil ikke kroppen skru seg av når mørket kommer. Tungt å snu seg ja...men er heldigvis ikke SÅ plaget med tissing; må opp et par ganger i løpet av natta bare.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 henger meg på, har det slik her også. sover kjempe dårlig om natta, enten så må jeg opp å tisse, eller så finner eg ikke en stilling som er noe lunde god å ligge i pga bekkenløysing. så våkner snuppa å jeg må inn å roe ho, så har det seg slik at sambo snur seg ikke i senga, han hopper, så hele senga gynger når han skal skifte stilling å da våkner jo selfølgelig jeg. så våkner jeg av at han skal opp å på jobb mellom 5 og halv seks, så halv sju, sju må jeg stå opp å få snuppa i bhg.. men jeg pleier å sove litt på dagen da... da sover jeg godt
Oppnedx2 Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Kjenner meg altfor godt igjen! Sover ikke ordentlig før mannen drar på jobb og jeg kan ligge så rart jeg bare vil med puteborg og innrullet i dobbel dyne! Merker godt på¨søvnen at han har hatt fri en uke nå ja :-p
Student89 Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har det akkurat på den måten du forteller! Det er helt greit å sove dårlig de nettene jeg ikke skal på jobb.. men er ille å ligge våken hele natta når jeg skal på jobb.. er ufattelig deilig når samboeren reiser på jobb, for da bruker jeg hele senga + begge dynene, og da kan jeg sove lenge
Baby Bliss Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg driver også med nattevandring for å gå på do... iløpet av natten blir jeg også sulten og spiser som regel en halv banan. Det gjør igjen at nurket i magen våkner og holder meg våken med sparking. Det å snu seg blir ikke akkurat noe enklere når jeg og samboeren min kun har en 1,20 seng med særs god sprett i... Når jeg tar i og slenger meg rundt for å snu meg, hopper han nesten ut av sengen... og han ligger innerst mot veggen!! Nå har vi endelig kjøpt en større seng som skal leveres imorgen!! Det skal bli så faaantastisk deilig å kunne snu seg på litt mer enn 60cm... Da slipper jeg forhåpentligvis å vekke stakkars kjæresten min som er så fantastisk på alle mulige måter så han er uthvilt når han skal på jobb!! Litt klaging og litt skryting!!
Miessi Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2010 Åhh så bra at det ikke er bare meg som ikke sover godt om nettene
cadence Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er ikke så mange ganger oppe på tisseturer om natten lenger, men er mye halvvåken og sover dårlig. Har nå nettopp våknet opp etter en time på øyet, i senga... utrolig godt siden nattesøvnen er så som så. Hadde et par plagsomme kynnere mens jeg lå nedpå nå, som resulterte i skikkelig halsbrann. Gjenganger om natten er at ribbeina på høyre side får juling, de er så ømme og vonde at jeg vil bare grine tidvis. De har det best når jeg ligger på venstre, men etter ei stund før jeg helt "mark" i kroppen og blir øm i hele meg:( Som andre skriver her; når samboeren drar på jobb så kommer søvnen. Da er det den ekstra dyna og alle putene som hjelper på, samt å kunne ligge akkurat slik man føler for i senga. Uten å få et dytt tilbake av en snurt sambo... Som by the way er en sengehopper i tillegg (blir nesten sjøsyk når han snur seg)- skulle tro vi hadde vannseng:(
cecdrm Skrevet 13. oktober 2010 #11 Skrevet 13. oktober 2010 Får nesten dårlig samvittighet jeg nå Leser at de fleste sover dårlig, men sover bedre etter at samboer har stått opp og reist på jobb. Selv har jeg " kastet " ut min samboer av soverommet frem til fødselen, fordi jeg trenger sengen for meg selv for å sove bedre Er det ingen andre som har hjerte til det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå