Håpet ble virkelighet! Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Har vært nervevrak siden helga når jeg plutselig begynte å føle meg i bedre form og kvalmen borte, det føltes kjent ut og jeg tenkte at løpet var kjørt igjen. Men idag var jeg på ultralyd og fikk se hjertet slå, navlestrengen utvikle seg og etter størrelsen tilsvarte det 9+3, er etter egne beregninger og menstermin 9 uker idag. Svevde ut av kontorene i Østensjøveien - så godt å få gode nyheter, 13 dager til neste Ultralyd, da mente gyn vi kunne ta utvendig, i uke 11 - spent på det! Vet at nervene sikkert snart kommer snikende igjen, men får holde på godfølelsen så lenge jeg kan! Så og hørte hjerteaktivitet fram til uke 14 sist, før jeg mistet i uke 15, så vet at ting snur fort i dette "gamet". Men vi står på videre, kan ikke gi opp nå, brystene sprenger og magen buler, føler meg kvapsete og feit, men det skal jeg leve med! ) Ha en fin kveld damer! )
kjærevene Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Hei du, så bra at UL gikk fint!!. Det roer hjerte godt, helt utrolig å få se den lille. Så bra at du får hyppig oppfølgning,det må være godt mtp det du har opplevd. Jeg kommer til å ta en privat UL i uke 12/13. Hadde håpet å få utvendig da, men jeg er ikke sikker på hvord godt utstyr gynekologen jeg skal til har. Jeg tok UL i uke 13 utvendig sist jeg var gravid, men da var det to inne i magen, og jeg var 12 kg slankere.... Masse lykke til videre!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, det er ufattelig godt når man hører ordene; "Her ser alt fint ut!", nesten som man ikke tror det til å begynne med. Drømte her en dag at jeg fikk en liten jente til våren, vi får se om drømmen går i oppfyllelse, ikke det at jeg har noen preferanse på kjønn - vil bare bli mamma jeg! ;o) Masse lykke til til deg også, we`ll keep in touch!
J -76 Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer så mye med vell overstått UL, fantastisk da! Jeg hadde veldig få symptomer i 1 trim denne gangen, er nå 20+1 :-D
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer så masse med de flott resultatene på UL:) Masse masse lykke til videre på ferden.... Varm klem fra meg:)
kjærevene Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Hei håp 2010! Hvordan går det med deg? Har du vært til ny UL? Jeg svever ikke lenger på min lykkesky, men er i igjen i tvil om hvordan dette går. Har nesten ingen symptomer lenger på noen graviditet, kun litt ubehag i ryggen hvis jeg sitter lenge. Brystene er ikke ømme i det hele tatt, og lite/ikke kvalm lenger. Så nå er jeg redd igjen da. Men ingen antydning til blødning, sjekker papiret hver eneste gang jeg er på do. Har endel utflod etter toalettbesøk, men det er blankt og luktfritt. Jeg er så redd for MA,jeg har vært så dum å lese altfor mye om MA, og fått det for meg at det er veldig vanlig. Prøver å lese positive innlegg også, som at når en har sett hjerte slå etter uke 8, så er det stor sjanse for at det går bra. Har bestilt meg privat UL når jeg er 13+2, har allerede begynt å gruglede meg. Sier til meg selv at er den fin med en sprell levende baby, DA skal jeg nyte graviditeten. Er du i fin form da? Nyter du graviditeten? Håper det. Ha en fortsatt fin dag!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2010 Hei kjærevene! Har nedtelling til ultralyd nå, om under 48 timer har jeg ny statusrapport! Er jo nesten ikke til å holde ut dette vi er gjennom, vi får samle all styrke vi kan! ) Det er vel ikke så uvanelig at man etter 12-13 uker mister noen symptomer, de sier jo at 2. trimester er det "enkleste".... Formen er litt varierende, noen dager er jeg pigg andre dager passe slækk! Mer sliten enn vanlig er vel det jeg kjenner best! Har vært ppå båttur til København i helgen så jeg er sliten nå, men har hatt en fin helg m venninner! Litt merkelig å være en av få edru mennesker på tur, men moro å speide på andre! Når er det du skal på ny ultralyd da? Håper du ikke må vente så lenge, før du får gode nyheter igjen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå