Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg begynt å innbille meg at jeg kommer til å være, hvertfall. Gravid for alltid. Har 11 dager igjen til UL termin, og kjenner at jeg rett og slett bare har innfunnet meg med situasjonen. Stor mage og bekkensmerter kommer til å være mine følgesvenner resten av livet.

Er sluttet å vente, sluttet å tenke på at det skal komme en liten baby, og ja - som sagt; gravid for alltid, og det er helt ok.

En forsvarsmekanisme for å holde ut siste tiden kanskje? Ikke vet jeg, men jeg innser jo at det er litt spesielt å tenke sånn. Husker jeg hadde det slik på slutten med nr. 1 også, spesiellt da jeg gikk over termindatoen. Det var liksom bare slik kroppen min var, og slik jeg kom til å fortsette å være.

Noen andre som plutselig bare har helt roen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Er 5 dager over termin i dag, og har bare "innsett" at fødselen ikke kommer igang av seg selv.. Har funnet roen med det..

Skrevet

Ja, faktisk.

Jeg tenker at h*n kommer når h*n kommer.

Med de to siste har jeg prøvd ALLE kjerringrådene jeg har kommet over, men har ikke noe behov for det denne gangen. Jeg vet jo atdet ikke virker uansett, og den babyen blir å komme når den selv vil.

(Kan jo debatere om jeg utsetter meg selv for omvendt psykologi i håp om at det blir å sette noe i gang;)

Vi får bare satse på at de babyene inni der snart starter på den lange reisen ut til oss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...