Lillen78 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Er i kjempefin form, bortsett fra at ryggen\halebein\bekken? ikke er på mitt lag lenger... har den siste uka, daglig måttet ta det mer med ro enn ellers. Greier ikke å gjøre de vanlige huslige tingene engang, uten at det gjør vondt og må ta meg pauser. Vet ikke om det er bekkenløsning eller annen vondt som gjelder, men hadde vært kjekt å visst... skal til jordmor neste uke, så håper hun kan gi meg noen svar.. Fortsetter det sånn, blir det nok ikke lett å jobbe i 100% fremover heller.. Noen som kjenner seg igjen?
AlmaN Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Det høres jo litt ut som bekkenløsning, bekkenlåsning eller "bekkenvondt". Hvis det vedvarer så vil jeg anbefale å gå til en kiropraktor. Der får du gode svar på hva det er. Mye kan kiropraktoren også behandle eller lindre raskt og effektivt. Du trenger ikke gå til mange behandlinger for å finne ut om det virker, 2-3 kanskje. Bekkenløsning og bekkenlåsning kan ha ganske like symptomer, men låsning er lettere å behandle. Det handler om at leddene stivner til. Men det "¨låser" seg ikke totalt.. Bekkensmerter har jeg hatt en del av og de kommer og går. Det er ikke alt som blir verre for hver uke som går, noe blir det bedre av seg selv etter en stund, eller det "flytter seg". Unngå det som gjør vondt, beveg deg slik du føler for og unngå å stivne helt. En delvis sykemelding kan kanskje bli nødvendig for å slippe for store belastninger. Lykke til!
Nr 2 på vei <3 Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 uusj ikke noe godt nei.. Bekkenløsning kan føles som isjias smerter for mange, flere får vondt for å gå eller bevege seg i det heletatt, at det kan dra seg nedover beina.. Eller flytter deg til nedre del av magen.. Noen føler det er overalt hele tiden. :S Lykke til hvertfall å håper det ikke blir alt for ille for deg
Lillen78 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Har vært hos legen i dag, og fikk konstantert bekkenløsning=( ble 20% sykemeldt, og håper det kan hjelpe litt på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå