Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Da jeg kom til sykehuset i dag ble jeg hentet inn a en sykepleier. Synes hele stemmningen der var rar når jeg kom inn til doktoren. han lest gjennom henvisningen min som jeg hadde med fra legen min. På den stod det kort om tidligere historie, om slite med å bli gravid og diverse tidligere spontan aborter. Han såg på meg å så sier ha, "erdu sikker på at du vil fjerne dette barnet"?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, sa jeg. Jeg viikke fjerne det, jeg er redd det ikke er i liv. Så sier hn at han trodde jeg ville fjerne det. nei sa jeg, jeg har blødd å vil se om det fortsatt lever. hanva utenlandsk så jeg var usikker på hva han forstod av det jeg sa, derfor sa jeg det 3 ganger til han at jeg vil ha barnet. Sjønner ikke hvor han fikkefra at jeg ikke ville ha det. Han tok innvendig UL og der vist det seg at den lille fortsatt var i live. Jeg ble veldig glad, men kjenner jeg er litt opprørt nå i etterkant.Hva om ikek legen min hadde skevet tidligere historie på papire, ville ha ha spurt meg om jeg var sikker da?? Hadde han berre satt meg opp til utskrapning etter UL, hvor jeg dersom jeg ikke kunen tyde UL( men det kan jeg) hadde trodd det var dødt??? snakker meg opplevelse da. jaja, det endte fotsatt i happy endng. Så når jeg håpe at det ordner seg dette her. Va berre ikke noe fin opplevelse i dag
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Så leit men samtidig godt å høre at det var liv! Noen leger burde kunne bedre norsk, er det mulig.. Skjønner at du blir satt ut.. Men så godt at alt var i orden!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Ojsann, det må jeg si var uprofesjonelt! Litt av en opplevelse da... Veldig glad for at det var bra med den lille da! Tross alt gode nyheter!!! ))
LoveInMyTummy Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Huff, det hørtes ut som en forferdelig opplevelse. Får håpe du ikke møter på han igjen senere. Gled deg over spira:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå