BareMeg73 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tok en test nå siden jeg er så øm i brystene og skulle hatt IKM i dag... Den viser to streker, test streken litt svakere enn kontroll streken men likevel to streker!! Jeg er helt skjelven jeg! Timene fram til mannen kommer hjem kommer til å gå sakte.... Vil ikke si det over tlf men vise han testen! Første dagen i siste menstruasjonen var 19 september.
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Gratulere så mye med spiren
Make№4 Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Ååå så morro...GRATULERER!! Litt grønn av misunnelse nå...hehe...men kjempekos for dere da! )
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Fantastisk følelse, gratulerer så mye!!
Vårbarnet med to små Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Gratulerer! Så moro! Jeg testet positivt på to tester på mandag kveld, og i går morres. Så det ser ut til at det har klaffet for oss denne måneden også. Håper veldig at spirene våre klamrer seg fast i ni måneder
BareMeg73 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2010 Takk alle sammen! Jeg må si at jeg er ganske nervøs med tanke på en MA jeg hadde med utskrapning i slutten av mars. Tenke jeg skulle ringe fastlegen min ganske raskt sånn at jeg blir henvist til sykehuset og kan få litt oppfølging der.
BareMeg73 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2010 Gratulerer til deg også vårbarnet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå