sprellefant.no Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Heisann. Noen andre som er kalde inn til marg og bein? Foruten kvalme og komatendenser, så er jeg også ISkald, og det kommer liksom innifra, med kuldegysninger i hele kroppen! I går hadde jeg 3(!) jakker, samt dyne, og selv da tok det over 20 min før jeg 'tinte opp'. Da ble jeg til gjengjeld veeeldig varm... Noen andre som opplever dette? Noen tips, bortsett fra å kle på seg masse og drikke litervis med te?
Maitrollet Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg også, noe så helt vanvittig! Må ha 25 grader inne for ikke å fryse, og da er jeg fortsatt kald på hender og føtter!!! Bruker ull innerst og syns det fungerer litt, men har ingen tips ellers... Noen andre?
Tussimamma Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 He, he morsomt å lese. Jeg kjenner meg SÅ igjen, men har da virkelig ikke tenkt på at det kan ha noe med graviditeten å gjøre! Fryser hele dagen på jobb, sitter nesten og rister av og til! Fyrer i ovnen og ligger under teppe. Men det er vel bare å kle på seg, jenter!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Har det akkurat på samme måte. Fryser innenfra. Hele dagen på jobb fryser jeg, holder jeg meg i aktivitet går det i grunnen ganske bra, men så fort jeg setter meg ned grøsser jeg. Nå har jeg 22 grader her inne, fyrer i ovnen og sitter under teppet. Allikevel fryser jeg og grøsser.... Usj... Men, nå skal jeg sette i gang å strikke litt mer på ullteppet jeg holder på med, så da kanksje jeg blir litt varmere igjen;)
candyland Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 samme her:) fyrer for fullt og ser på målestokken att det er varmt inne, men alikevel fryser jeg her jeg sitter med pledd og ullsokker....;p
sprellefant.no Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2010 Godt å høre at andre også kjenner seg igjen. Begynte nesten å bli litt bekymret for at det var noe veldig rart med meg, jeg, hehe. Jaja, da er det bare å kle på seg, jenter, med ull innerst, og lag på lag....
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Ja!!! Her "fryses" det ogsaa! er 23 grader inne i stua, 19 ute og jeg far paa fleecegenser utapaa vanlige klaerne (bh, singlet, tskjorte og jumper) og tjukkelabber inni toeflene! Men hadde aerlig talt ikke tenkt over at det kunne ha noe med graviditeten aa gjoere. Regna med det var fordi jeg er litt forkjoela... Gruer meg til vinteren hvertfall! :s
Knerten's mamma <3 Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Så gøy at det er flere! Misforstår meg rett her... Det med frysingen var noe av det første jeg merket som symptom på graviditeten. Det var helt intenst kaldt enda jeg boltra meg rett foran peisen MED tepper Det ble borte etter en stund, men har nå kommet tilbake for fullt!! Brr.. Iskald på hender og føtter, og kald "innenfra" som noen over her sa merkelig fenomen! Er det pga av at blodårene blir mer elastiske kanskje?
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Me too:( brrr..får aldri varmen i meg,uansett..bruker både ullester,tepper,fyrer i ovn osv..men når jeg er ute å trimmer/styrer,så blir jeg varm med engang..Tror virkelig jeg har noe feil med termostaten min;) Fint å se at det er flere som fryyyyser;) ser me skrekk å gru til at vinteren setter inn for fult...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå