Gå til innhold

Bare jeg som ikke merker at det nermer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag läser här om alla ni som har murringer, blödninger, vonde kynnere och slimpropper som ryker till höger och vänster UKER innan termin.

Jag är förstagångsfödande och har termin på söndag, kun 4 dagar till, och jag har inte märkt någonting! Inte minsta lilla tecken på att det närmar sig. Betyder detta att jag kommer att gå över tiden eller kan det hända att det sätter igång helt plötsligt utan varsling flera dagar eller uker i forkant?

Frustrerad och förvirrad är jag. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det første svangerskapet mitt kjente jeg INGENTING før jeg ei natt våknet av at vannet gikk. Ingen kynnere, ingen blødning, ingen slimpropp, ingenting!! Denne gangen har jeg fått mer enn nok av kynnere... Litt forskjell for å si det slik:)

Skrevet

åh det var godt å høre.. for jeg har også begynt å lure på om jeg må gå 2 uker over tiden siden jeg har merket så lite til disse kynnerene og murringene..

Skrevet

Aha, så det KAN alltså hända att jag inte är långt unna ändå. Verkar bara som att alla här inne har så många tecken på att födseln närmar sig så jag har börjat tro att min bäbis kanske inte kommer ut alls...

Skrevet

Heisann!

Jeg er nå gravid med nr 2,og i mitt første svangerskap merket jeg heller ingen verdens ting før jeg våknet om natten av litt vondt..min datter kom 2uker før termin.. men denne gangen kjenner jeg bare masse masse kynnere,og jeg tror det er normalt og kjenne sånne ting tidligere og mer i svangersk.nr 2 eller fler ;)

lykke til! kommer nok snart skal du se =)

Skrevet

Så bra,

Jeg kjenner heller ingen verdens ting til at det nærmer seg.

Hun ligger jo langt nede og har festet seg, men jeg er en av dem som ikke skjønner bæret av hva folk snakker om når de snakker om kynnere, murringer, maserier osv.

Kanskje vi bare er heldige?

Skrevet

samme her.. er 2 dager over termin, og jeg merker ingenting til alle disse tegnene som "alle" snakker om!

Skrevet

Jeg merker heller ingenting...:((

Jeg er 3.gangs, og de to andre gangene har jeg hatt mye kynnere og murringer flere uker før fødsel..denne gangen ingenting! Innimellom en kynner eller to om kvelden..men det er lite. Har 6 dager igjen til termin, og begynner å tro at jeg må gå overtid denne gangen pga så lite tegn på fødsel. Har ikke gått over med de to andre.

Men godt å høre at man faktisk ikke trenger å kjenne noe før fødselen er i gang..da er det jo håp for meg også ;)

Skrevet

Jeg er 1. gangs og kjenner ingenting! Har termin om 4 uker og JM maser om kynnere etc, men jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Har hatt menslignende smerter- akkurat som at det er noe som strekker seg nedi der, men er det det som er kynnere?? Men bortsett fra det; nada , niks, nothing. Skal vel egentlig bare være super glad for det, ,en føler meg litt snytt;)

Skrevet

hei!

jeg har litt inntrykk av att det helst er de som er flergangsfødende som "kjenner" att det nærmer seg.

jeg er selv 2.gangs og kjenner mye mer denne gangen enn sist!

Men om det er så positivt vet jeg ikke:P For jeg blir jo bare lurt av det!:P

har våknet flere netter med menssmerter og kynnere, og trodd att NÅ er det noe på gang.... men neeeeeida! Bare lureri!;)

Forrige gang jeg gikk gravid hadde jeg litt kynnere nå og da, men ingenting annet. Og da våknet jeg plutselig en morgen med rier. Da var jeg ikke i tvil om att det var i gang.

Men som sagt, denne gangen blir jeg bare lurt heeeele tiden! ;)

Så jeg synest det var bedre sist når jeg ikke kjente noe før fødselen plutselig var i gang:)

Så bare nyyyt det du! ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...