Gå til innhold

flere som fortsatt sliter med kvalme og oppkast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill å si at det ikke er bare meg.... (ikke at jeg unner noen andre dette helv... ,men trenger så sårt å høre at jeg ikke er alene om å fortsatt kaste opp når jeg er kommet til uke 35.... Er så sliten og lei nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da skal jeg trøste deg :) jeg er 40+4idag, å kastet opp så sent som igår, er forsatt kvalm, men oppastet hadde roet seg den siste mnd men igår startet det på'n igjen...

jeg var sånn forigesvangerskap å. slitt med ekstremsvangerskaps kvalme i begge svangerskapene.

ikke no trøst å vite at det kan holde på i 5uker til(for din del) men kanskje godt å vite at du ikke er alene.

Skrevet

er nr 2 for min del, og JA! Er godt å vite at jeg ikke er alene om det. Hadde samme kvalmen sist gang og, men ga seg etter 4mnd da.

Folk jeg møter spør hvor lenge jeg har igjen, 5 uker svarte jeg en i går. Jammen, snart ferdig da, er jo ikke lenge det. PHØ! Ser dumt på henne og svarer at du aner ikke hvor lenge det er du... er veldig lenge når du er kvalm og elendig....

Håper du får ut beibisen din snart, kanskje kvalmen og oppkast hos deg var starten på noe.... (prøver å gi deg håp jeg :-D )

Takk for trøsten!!!

Skrevet

DU ER IKKE ALENE!!!!!

jeg har igjen 5 uker og 1 dag til termin, og kaster opp HVER dag!! LEEEI.. så ja 5 uker er lenge faktisk!! surve surve.. huff..

jada så trøsta er, vi er fler.. hehe..

lillegutt (som igrunn er storegutt) på 4 år forteller alle, mamman min kaster opp på do, og da henter jeg vann til a.. stakar liten passer på mamman sin han, hehe, ser frem til og være ferdig ja..

håper forresten det at du begynner igjen er tegn på at noe er på gang for deg ;) lykke til.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...