Lykkeliten *På overtid* Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Ja jeg har blitt gal. Det må jeg ha blitt, for her sitter jeg og sliter med en alvorlig trang til å faktisk gå ned i kjelleren og sleike på veggen! Er det mulig? Det er så ufattelig fristende. Får helt vann i munn. Og støv! Typ slik støv som kommer av kjeller, asfalt, betong osv. Her i området driver de å skal legge ny asfalt, og i den forbindelse har de skrapet av det øverste asfaltlaget. Langs vegen står det slike kjegler, disse har da blitt helt grå av asfalt støv etter denne skrapingen. Og her kommer jeg kjørende, og har faktisk kjempe lyst til å stoppe bilen og gå å sleike på de kjeglene!! Så jeg må jo bare konkludere med at jeg er blitt gal. Flere som sliter med merkelige lyster i svangerskapet?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Haha! ser for meg at der kommer jeg kjørende og ser en gravid dame i veikanten og slikker støvet av kjeglene tror veldig mange har rare lyster selv har jeg ikke den værste, men har utrolig lyst å spise den frosten som ligger i bunn av fryseren. når jeg tar noe ut fra frysen så ligger det et lite lag med sånne krystaller, har så utrolig lyst å sleike det bort. har veldig lyst å lure meg inn i fryseskapet i butikken å slikke veggene
Elviras mamma Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Du är inte blitt gal. eller så är du det och jag också. Jag har väääldigt stor lust att gå ut och sniffa bilar i rumpan (eksos - MUMS!). Samma sak med nybilsdoft. Kunde jag spisa luften på en bilverkstad skulle jag vara där med en sked i handen nu.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2010 haha godt å høre vi er flere "gale" her inne.
Elviras mamma Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Eller hur Jag trodde inte jag skulle få någon dilla eftersom det inte kom när det enligt regelboken skulle göra det. Men så fel jag hade
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 hehehehehehe -husk å få noen til å filme når du faller for fristelsen da. For dette vil jeg se! )
cecilie25 Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg simpelten eeeelsker lukten av sprit-tusj... og neglelakk.... Sier seg selv at jeg ikke sitter og sniffer dette, men har jeg anledning, tar jeg en lang lukterunde:)
Miessi Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Hehehe, hadde vært utrolig artig syn Mrs. Fix It- stor+liten: Trudde du først hadde skrevet at du han en frosk nedest i fryseboksen som du har så utrolig lyst å sleike
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er nok litt gal jeg og, må jeg innrømme. Her går det i lukten av bilen min i carporten. Der lukter det bare HIMMELSK, jeg savner lukten hvis det er lenge siden jeg har kjent den, og det er nesten så jeg begynner å grine når jeg står der og lukter... Det er liksom blandingen av gammel bil, betong og bensin (åh elsker), for bilen min har bensinlekkasje... Det er helt vidunderlig :S Jeg sitter med døra åpen når mannen min fyller bensin, evt lukter litt ekstra når jeg fyller selv - faktisk slik at jeg blir kvalm. Er LITT forsiktig da, er bare lukta som er god også, ikke selve bensingassen. Mannen min bare rister på huet når jeg sitter og snuser og himler med øya hehe... Og spruter et par dråper bort på asfalten til meg når han er ferdig og skal inn og betale Snille, forståelsesfulle mannen min (som syns jeg er sprø hihi). Og her om dagen ble jeg nesten sint på ham, for han hadde hengt en pose med noen spraybokser inn i carporten, som det var HULL i! Så det lukta spraymaling der, og det ødela carport-lukten min... Men han ordna opp i det da, så nå er det bra igjen... Men det er ganske ekstremt ja. Jeg går nesten ut iblant kun for å lukte...later som jeg skal noe annet hihi. Snuuuuse sniffe....mmm.... Sukk. Nesten så man får sommerfugler i magen!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 haha.. måtte le litt høgt når eg leste den man finner jo på så utrolig mye rart nåfortiden. tror jeg må lese desse til samboeren min, for han bare smiler og rister på hode og sier " du er fin du jenta mi" når jeg sitter på kne forran fryseboksen(sånn 2 delt, med kjøleskap over) om skraper kanten å bare "smaker litt"
Christine209 Skrevet 13. oktober 2010 #11 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg også elsker lukten av bensin! Så har jeg i flere uker nå siklet etter å spise rent havsalt fra boksen:p Pleier å ta noen korn når jeg lager mat bare fordi det smaker så fantastisk:p
Sannellerslik? Skrevet 13. oktober 2010 #12 Skrevet 13. oktober 2010 hehehe;D Arti! Jeg har også rare lyster.... eeelsker lukten av spylervæske! Når jeg kjører bil sitter jeg å spyler vinduene hele tiden! bensin-lukt er jo også ganske godt!;D Og tannkrem-smaken når jeg pusser tennene er bare såååå deili! Kunna pusset tennene i minst 1 time om jeg hadde giddet! Tror det er litt sånne "sterke" lukter jeg liker;-) Tror disse "lystene" kommer av noe vi mangler i kroppen... Lurer på om det er magnesium/kalsium jeg mangler når jeg liker så godt disse sterke luktene.. Tror jeg leste det en plass... ;-) hehe, artig å lese om disse rare lystene!
Mammat3små Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 eneste jeg har merka til nå er at jeg hadde en ekstrem trang en kveld, til å spise opp fargekrittene til jenta mi.. men greide å dy meg Ellers er det hormoner jeg merker det på... begynte nesten gråte da jeg så en sånn øvelse-brannbil, av sånn "stolthets-følelse" eller noe..
talkum Skrevet 13. oktober 2010 #14 Skrevet 13. oktober 2010 HA HA HA HA!!!!! Jeg ler så jeg griner! Veldig morsom|t å lese, for ikke snakke om gjenkjennelig. For min del : Tygge på gummi. Ballonger eller sånne engangs gummihansker. Og bensin, for ikke snakke om maling! Heeeerlig! Godt vi snart er i mål, ellers så tar det vel helt av med asfaltslikking og bensinsniffing:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 13. oktober 2010 #15 Skrevet 13. oktober 2010 hehehehe, gøy å lese om alle de rare tingene som kan dukke opp i svangerskapet, hehehe. jeg merka jeg sikla da jeg skulle bruke negelakkfjærner, hahahahaha, har ikke turt å bruke den siden (er noen mnd siden jeg brukte den nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå