jigær82 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 På forhånd beklager for alle detaljer... =) var på do for en time siden,og når jeg skulle tørke meg så kom det noe seigt slim aktig.. det var ikke blodtilblandet... sånn grønn,gul aktig.. måtte tørke meg 3 ganger for å få alt bort... er 38+1 idag og har hatt mensmurringer i underlivet og ryggen i ca ei uke nå...' var dette bare slim eller slimproppen?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 eg vil tro at det var slimproppen. er slik min har sett ut litt seig som eggehvite og sånn grønnlig,gul. mye gugg var sånn sist sv.skap. og nå for en uke siden gikk den fikk høre fra jm sist at dette var slimproppen selv om den ikke var blandet med blod..
MammaTilToTette + spire Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Akkurat sånn var det hos meg også,og det startet for en uke siden...Masse seigt gul/grønt slim som kom i mengder og det varte i flere dager...Veldig usikker på om det er slimproppen,men utflod er jeg ganske sikker på at det ikke er hvertfall... Selv er jeg 40+1 nå,så håper det var proppen som kom:)
jigær82 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2010 håper på at det var slimproppen ... din gikk for ei uke siden.. trudde man ville føde 1-7 dager etter at den var gått... kjenner nå mensmurringer med utstråling til lårene.. kan en JM sjekke om slimproppen er gått eller ikke?ved en undersøkelse?
magica fra tryll Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Det spiller ikke så stor rolle om den er gått eller ikke. Kan fremdeles ta mange dager før fødsel. Ofte kan den gå i flere "runder" også. Lykke til!!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Det tok en mnd. fra da slimproppen til søsteren min gikk til hun ble satt i gang 6 dager over termin. Så det varierer veldig tror jeg Min har gått litt og litt de siste to ukene, men har ikke merket noe annet enn kynnere og mensmurringer. Har termin om to uker
Oppnedx2 Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Kan gå flere uker til fødsel går i gang selv om slimproppen er ute.. :/ er vel gjennomsnittet som er 1-7 dager
Student89 Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Hm.. skummelt. Jeg er bare 33 uker på veg, sliter med masse kynner, og junior har lagt seg med hodet ned. Og her en dagen jeg dusjet kom det ut lange søyler med slim. Kommer enda litt når jeg tørker meg, eller om jeg har hatt mye kynner... Er gjennomsiktig meed hvitt i ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå