Gå til innhold

Mange her inne som bruker Klinikk Hausken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Hadde bare lyst til og høre om det er mange flere her som benytter klinikk hausken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi :o)

Har en icsi-gutt som vi fikk nov 2006. ( det var Hausken som "laget" han, for han jobbet på sykehuset da. Han startet for seg selv rett etterpå)

Har prøvd alle de off. forsøkene våres, så nå prøver vi på et privat søskenforsøk hos klinikk Hausken.

Satte min første sprøyte nå nettopp ;o)

Så forhåpentligvis så blir det egguttak i begynnelsen i uke 43 :o)

Skrevet

Lykke til da.... bkir spennende....:)

Jeg var der og satt inn i sluten av september, men testet negativt idag,:( så da blir det nok fryseforsøk i november en gang....

Skrevet

Uff så trist det var da :(

Er det første forsøket?

Får krysse fingrene for at det skal gå bra med fryseforsøket da. Fikk dere mange egg på frys?

Skrevet

Er første forsøk ja, fikk 3 egg på frys...

må bare bruke noen dager så er jeg vel klar for og sette i gang på nytt....

Skrevet

Holder til på Hausken vi og :)

Veldig fornøyd med de sëlvom det ikke har blitt noen resultater (ennå).

Skrevet

Vi venter Hausken-tvillinger og er selvfølgelig kjempefornøyd :-). Ble gravid på de 2 første forsøkene der også, men mistet tidlig (MA) og litt senere (MA i uke 13). Nå er vi straks 19 uker, og krysser alt vi har for at det skal gå bra denne gangen :-)!

Skrevet

Vi skal til hausken i slutten av november;-) har en liten hausken gutt som ble født i august 2009 som har lyst til å bli storebror. Grue/gleder oss til å sette igang med spray neste uke!

Skrevet

Vi skal også til Hausken...Venter på å ringe inn mens:)Ble veldig positivt overrasket på vår første samtale på Hausken...fikk virkelig lyst til å gå igang igjen med et nytt forsøk:)Vi har hatt 3 mislykka fersk forsøk i haugesund(sykehuset) tidligere...

Skal ta klexane sprøyter og prednisolon tab i tillegg disse 3 forsøkene siden jeg har litt endo...er veldig spent på om det kommer til å funke:))

Lykke til til dere andre som skal/er igang med nytt forsøk:)

Skrevet

Vi har brukt Klinikk Hausken, og fikk en gutt i 2007 og en i 2009.

Begge gutter kom på ferskforsøk vha ICSI/TESA/PESA-metoden.

Vi har vært utrolig heldige, og er selvsagt storfornøyd med Hausken&co:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...