Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Har dere noen symtomer allerede?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Egentlig ingen anelse når eggløsning var/er, men hadde MASSE el-slim på lørdag Nå går jeg bare rundt og er uggen/småkvalm... hehe Men sist hadde jeg jo absolutt INGEN symptomer før kvalmen satte inn for fullt i uke 6. Og mest sannsynlig har jeg vel ikke hat el ennå...
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Hadde EL i helgen ja, så nå blir det spennende fremover. Er vel litt tidlig å få symptomer ennå. Hvis egget har blitt befruktet så er det nok noen dager til det fester seg i livmoren ennå Håpe, håpe....
Happy87 Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg vet egentlig ikke, men håper masse masse at jeg hadde el i helga..Har hatt halvsterke og supersterke teststreker på billigstrimler el-tester i rundt 5 uker nå og endelig på lørdag/søndag ble teststreken kjempesvak...Og holder seg der fortsatt..Jeg tolker det som enten at jeg har hatt eggløsning (ikke hatt mensen på 3mnd) eller at kroppen min eldelig har bestemt seg for å stabilisere seg..Uansett så skjedde det noe med kroppen min i helga:) Håper jeg vertfall;) Tør ikke kjenne etter symptomer, men må innrømme at jeg føler meg litt ekstra "tung" i magen..At det skjer noe der..
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg syns dette er kjemperart! jeg hadde eggløsning i helgen. Tok en sprøyte i magen for å få det. Kjente menssmerter/eggløsningssmerter fra dagen etter jeg tok sprøyten, og helt til nå?! Har enda murringer.. Så håpet mitt er jo superhøyt.. Men det kan da ikke stemme?
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Ingen som vet? Har skikkelig ømme brystvorter, og murringer i magen.. Som om jeg straks får mensen...Vanskelig dette! :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå