amusica Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er satt på kort regime og er i dag på dag 14. Ligger ann til kanskje et uttak på dag 19. Det som visstnok skulle være et kortvarig løp har blitt til et langt løp. Interesant å høre om det er flere som har gått langt over 14 dager før uttak. Er glad for at jeg er i trygge hender og under tett oppfølging, men kjenner på at jeg så veldig gjerne skulle ha fått satt et gullegg:-) Men der vi vel alle..
MK73 Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Heisan, amusica. Det er fortsatt i høyeste grad et kort regime ;-) Ved langt regime må man regne med 4-6 uker fra spraystart til uttak. ..men jeg skjønner at du synes at det tar lang tid. Bedre det og så få et godt resultat, synes du ikke? Lykke til med innspurten!
amusica Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Så sant så sant.. Slapp unna sprayen jeg. Håper virkelig at mitt valg om St.Olavs fremfor Ullevål er et smart og godt valg. Utfordringen nå er at jeg skal inn på ul annen hver dag og har en reisevei på 45 mil en vei. Heldigvis har jeg slektninger jeg kan bo hos og en fleksibel arbeidsgiver som har sagt ok at jeg kan jobbe fra fjernarbeidsplass for noen dager... Så jeg har vel fint lite å klage over.. Det er jo bare et luksusproblem skulle det klaffe for oss. Nå skal det også sies at jeg aldri har vært av det tålmodige slaget... Krysser fingrene for at ul i morgen gir gode nyheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå