Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som merker at musklatur i armer er sliten etter en lang dag med bæring, trilling, amming? Tror at jeg er superkvinne, og lever på gamle bragder da jeg var godt trent, og glemmer at jeg har gått gjennom et slitsomt svangerskap uten særlig trening, og keisersnitt og periode etterpå da jeg ikke skulle bære stort. Etter 4 mnder med dårlige og ugjennomtenkte ammestillinger, så sa kroppen plutselig stopp, og jeg har fått tunge armer og ubehag. begynner å bli litt bedre nå. Men også musklaturen i rompen er vondt, etter for mye bruk av bæresele og dette kjennes ned i bena! Går nå til naprapat og fysioterapeut og jeg får beskjed om at musklene mine tidvis står i krampe... Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja,dette kjenner jeg til...vondt! tulla mi er 8 mnd nå,og jeg har hatt mye vondt i skuldre,rygg,hender,føtter etter å bære på henne i bæresæle og nå på hoften...da er det greit med en mann som kan massere av og til! begynner å bli bedre,musklaturen har vel byggd seg opp litt! ;-)

Skrevet

Kjenner du også tidvis prikking i fingre, bein som om du lurer på om du har en muskelsykdom? går vekk hvis jeg tøyer og bøyer litt... Ligger litt anspent om natten tror jeg, og er sliten i musklaturen etter natten også av og til.

Skrevet

Ja det prikker litt i hender og føtter,ligger anspent jeg også,så det har vel en sammenheng alt. vi må vel bare prøve å slappe av...enklere sakt enn gjort...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...