Gå til innhold

"bei bei ije jam"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi på litt over 18 mnd synger bæ bæ lille lam. :) Så morsomt å høre på når de små lærer seg nye ting.

Hun vil ikke øve seg på ord vanligvis. Som f.eks bil sa hun pluteslig bare en dag helt rent uten å ha øvd seg på det. Hun vil ikke si ordene før hun kan dem helt. Men bæ bæ lille lam var visst et unntak. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillejenta mi synger også bæ-bæ lille lam. (Ca 18. mnd.) Sikkert bare jeg som har skjønt det foreløpig. Men oppdaget det i helgen da hun så bilde av en sau i den ene boka si mens hun satt og leste alene. Hun lyste opp og tok med noen armbevegelser og det hele da jeg stemte i og sang sammen med henne. De er så utrolig søte når de lærer nye ting. I barnehagen vår bruker de mye billedkort når de skal synge, så var nok derfor hun reagerte på bildet i boka. Hun sier vanligvis ikke bæ, så var derfor jeg reagerte, men så skjønte jeg at det var neo mer hun prøvde på.

Skrevet

Ntååå. Vesla min på 20,5 mnd kan synge"Såå kom sooojen" i lille Petter edderkopp sangen :)

Skrevet

hihi de er nå så søte i denne alderen. :) Veldig flinke og lærer utrolig mye!

Skrevet

Åh, det er så herlig!

Min lille på 22 mnd synger også masse om dagen - og nå kan hun bæ bæ lille lam, olle bolle og noen setninger fra endel andre sanger som vi synger mye. De lærer så fort! :)

Skrevet

Ååh så morsomt :) Det e en herlig alder! Og artigere blir det etterhvert som mnd går! Gutten min e nu 23 mnd og snakke utrolig mye og ikke minst kan han mange sanga :) Går mye i bæ, bæ lille lam, ollebolle, ro ro til fiskeskjær og Klappe klappe søte :)

Kos dæ med den hær herlige aldern :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...