Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Lille jenta mi på litt over 18 mnd synger bæ bæ lille lam. Så morsomt å høre på når de små lærer seg nye ting. Hun vil ikke øve seg på ord vanligvis. Som f.eks bil sa hun pluteslig bare en dag helt rent uten å ha øvd seg på det. Hun vil ikke si ordene før hun kan dem helt. Men bæ bæ lille lam var visst et unntak.
Mia29 Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Lillejenta mi synger også bæ-bæ lille lam. (Ca 18. mnd.) Sikkert bare jeg som har skjønt det foreløpig. Men oppdaget det i helgen da hun så bilde av en sau i den ene boka si mens hun satt og leste alene. Hun lyste opp og tok med noen armbevegelser og det hele da jeg stemte i og sang sammen med henne. De er så utrolig søte når de lærer nye ting. I barnehagen vår bruker de mye billedkort når de skal synge, så var nok derfor hun reagerte på bildet i boka. Hun sier vanligvis ikke bæ, så var derfor jeg reagerte, men så skjønte jeg at det var neo mer hun prøvde på.
Lille C Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Ntååå. Vesla min på 20,5 mnd kan synge"Såå kom sooojen" i lille Petter edderkopp sangen
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2010 hihi de er nå så søte i denne alderen. Veldig flinke og lærer utrolig mye!
Glajenta ♥ Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Åh, det er så herlig! Min lille på 22 mnd synger også masse om dagen - og nå kan hun bæ bæ lille lam, olle bolle og noen setninger fra endel andre sanger som vi synger mye. De lærer så fort!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Ååh så morsomt Det e en herlig alder! Og artigere blir det etterhvert som mnd går! Gutten min e nu 23 mnd og snakke utrolig mye og ikke minst kan han mange sanga Går mye i bæ, bæ lille lam, ollebolle, ro ro til fiskeskjær og Klappe klappe søte Kos dæ med den hær herlige aldern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå