Lykkeliten 2 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jenten vår på 2 mnd (i dag) har i over en mnd lagt deg for kvelden i 22 tiden, våknet i 4-5 tiden og fått mat (morsmelk), så sovnet igjen til 7-8 tiden. På lørdag sov hun hos mormor og sov da fra 22.30 til 5.40, fikk MME og sov i 5 timer til. Hun får en flaske MME om kvelden for da roer hun seg mye bedre. (Virker som hun blir mye mettere av MME). Hvis ikke kan jeg bli sittende i 3-4 timer å amme, og det er skikkelig slitsomt. Det jeg lurer på nå er om hun begynner å snu døgnet litt, for de 3 siste nettene har hun våknet tidligere enn vanlig og villet ha mat mye oftere enn vanlig om natten. I går sov hun i timesvis på dagen, og til vanlig sover hun bare noen små lurer. Noen som kjenner seg igjen?
Lykkeliten 2 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2010 Ingen?? har hun økedøgn kanskje?
EgG Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Nei, jeg tror ikke hun snur døgnet. Er nok bare økedøgn. Husk hun er liten enda. Det retter seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå