janhol Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Etter cirka 4 mnders amming begynte jeg å føle meg tidvis svimmel, tung i hodet, og med litt annet syn, som om øynene ikke fokuserer like godt, og kanskje litt tørre av og til? Har tatt div prøver hos lege, alt det er normalt, og behandles for vond nakke og skuldre som visstnok også kan gjøre en svimmel... Legen sier at hormonene i forbindelse med amming kan forårsake dette. Ubehagelig! Ammer tredje barn, og har ikke opplevd dette før. Har skjønt at jeg må sove litt mer om natten, her er gullet på 5 mnder ikke særlig samarbeidsvillig, sover ikke så godt om natten, og jeg må amme 2-3 ganger, så nå har jeg begynt å legge meg kl 21 for å se om det hjelper. Synes ikke svimmelheten har så stor sammenheng med drikking av vann. Noen andre som opplever dette?
Vimse + gullene Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 jeg er ikke svimmel, men har fått et annet syn etter jeg fikk barn/begynte å amme. ser mye dårligere, klarer ikke lese skilter når jeg kjører, sliter med å fokusere ol. søkte litt på nettt og fikk inntrykk av at graviditet og amming kan påvirke synet
lucky meee:) Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er også mye svimmel, men har satt dette litt i sammenheng med at jeg har lite blod... selv om jeg nok hadde mindre blod rett etter ks var jeg faktisk ikke svimmel da. I går var jeg på barseltreff og vi snakket om akkurat dette som du skriver om og det var tilfelle hos samtlige hos oss. Svimmel, trett og ett annet syn, så tror at dette er ganske normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå