Gå til innhold

litt lei meg idag:(

Anbefalte innlegg

huff...huff.... testen ble vist negativ i dag og....

men jeg har fortsatt ikke fått mensen....

dere andre som har testet negativt... gikk det lang tid før at dere fikk mensen etter innsetting?

skjønner ingen ting jeg....

er vel bare å basere seg på at det ikke har fungert denne gangen, ta seg sammen og gjøre seg klar for et fryseforsøk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142431331-litt-lei-meg-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Så trist med negativ test! :(

Forrige forsøk tok det ca 4 dager for meg fra jeg skulle teste (ifølge klinikken) og til jeg fikk mensen, var ganske kjipe dager, klarer liksom ikke helt å la være å håpe før man faktisk ser bevis på at det ikke gikk.

Er mye hormoner som tuller med kroppene våre!

Og husk, det er lov å være trist og nedfor og skuffet. Vær litt ekstra snill med deg selv de neste dagene, så kommer stå-på-lysten tilbake etterhvert.

Lykke til videre.

Trøsteklem

tusen takk for noen trøstende ord...:) varmer veldig. godt å ha dere jenter her inne... det hjelper på...:)

har fått beskjed om å teste igjen om noen dager hvis jeg ikke får mensen. ellers kan jeg begynne med fryseforsøk på neste syklus (ikke den som kommer nå)... har ennå ett svakt håp... men sansynligheten er nok liten... jeg hadde en så god følelse på at alt var gått bra.... dette er virkelig utrolig mye tyngere enn jeg hadde trodd... er så imponerte over alle dere som ikke gir opp og går på med forsøk etter forøk... men hva gjør man ikke for sine barn.... :)

skal ta ny test på søndag tenker jeg hvis det ikke har skjedd noe før da....

Hvordan er det med deg da... hvor står du hen for tiden?

Jeg er i gang med andre ferskforsøk, driver og stikker for tiden og skal til UL kontroll om to dager. er litt spent på hvordan det går denne gang, forrige ferskforsøk fikk jeg bare ut 5 egg, så det var ganske lite. håper på litt flere denne gang!

ja, det er ganske tungt å gå gjennom dette her. tror ingen som ikke har vært i samme situasjon skjønner hvordan det er.

Så spennende....Lykke til da....!!

Håper du lykkes...:)

jeg fikk ut 8 men endte med 4 stk av god kvalitet. så tre stykk er nedfroset.

vi får vel bare krysse fingrene å håpe på det beste... ikke så mye annet vi kan gjøre.....

lykke til klem fra meg...:)

fdå kor trist:( håper du bare er litt sein med å teste positivt. men er absolutt ikkje kjekt når det går dårligt nei, men ikkje mist håpet heeeeilt endå=) men det er jo bra du har egg på frys då som du kan bruke neste gang, istadenfor å gå gjennom alt på nytt igjen:)

Annonse

takk for gode ord...:)

det er vel bare å gi seg selv noen dager på å komme over skuffelsen, for så å begynne på den igjen... men det er klart jeg er ikke villig til å gi opp alt håpet før jeg ser bevis på at det ikke gikk...

Ja, er glad vi fikk froset ned noen... er en del billigere det også enn hele ivf forsøket på nytt. + at man slipper alle medisinene(slik jeg har forstått det)... ble jo avvist av det offentlige med en gang, så vi må nok betale for alt også.....

(selv om pengene ikke får lov å spille noe rolle i denne samenheng...) får man det til er det hvert vær ei krone....:)

Lykke til deg og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...