Gå til innhold

Hva syns dere om dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har 5 barn og vi får ofte spørsmål om han er

far til alle barna. Jeg bare ler av det, men mannen blir provosert av slike spørsmål.

Jeg sier at det kanskje ikke er så rart siden det er vanlig med dine,mine og våre barn i dag.

Når vi får slike spørsmål svarer han " ja jeg håper da det" eller

" er du far / mor til dine barn"

Må bare le av det jeg;)

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ja, men det er jo ikke veldig vanlig å få 5 barn i dag heller da, så er ikke rart noen spør liksom, men likevel..

Jeg giftet meg for 4 år siden, før vi i det hele tatt tenkte tanken på å få barn. Da jeg snakka med folk som ikke kjente meg så godt, så spurte de alltid om hvor mange barn vi hadde, når jeg fortalte om bryllupsplanene. Folk har sine forestillinger om ting. Det er vist ikke vanlig å gifte seg før etter at man har fått barn i dag! :-) Jeg opplevde faktiskt at jeg følte at jeg måtte forsvare meg selv og det valget vi tok liksom. Ja, ja..

Skrevet

Forstår godt at han blir fornærmet jeg. Og han har all rett til å svare litt små spydig tilbake. Der er jo ingen andre som har noe med farskapet til deres barn bortsett fra dere!

Man kanskje ler første og andre gang, men jeg hadde nok også blitt litt irritert etter mange slike kommentarer.

Jeg støtter et spydig svar tilbake. :-)

Skrevet

Skjønner at han blir oppgitt! Jeg er en av fem søsken, og mamma har fortalt at folk spurte henne om dette fra og med da hun hadde tre barn! Det er jo ikke så mange, engang..! Sier vel litt om hvor mange mine/dine/våre-barn det er i dagens samfunn, ja =)

Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske frekt å spørre om... Men det spørs litt hvilket forhold man har til den som spør, og måten de spør på også kanskje.

Men jeg ble jo småfornærma da folk spurte meg om graviditeten var planlagt, så jeg er nok litt sensitiv ;-)

Skrevet

Hehe, det synes jeg var rart å spørre om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...