Gå til innhold

Kommer inn her (igjen:) jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 uker idag. Venter barn nr 6 med termin 8.januar. Rart hvordan tiden på en måte både går fort og kjeeeempetreigt, når en går sånn på vent....og både nyter følelsen av å ha en liten passasjer og venter på å treffe den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bar nr 6! Herre min hatt. Du kan allt som är värt att veta då säkert :)

Gratulerar också såklart!

Skrevet

Velkommen hit:-) Jeg venter nummer 5 i begynnelsen av desember. Begynner å bli ganske utålmodig:-)

Skrevet

Tusen takk:):) Spennende tider fremover,ja , med fødsel og forberedelser og alle hyggelige ting....

Skrevet

Skal si du er produktiv:)

Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Hei du:) Jeg venter også nr 6 i januar ;)

Tiden går for meg veeeeldig tregt ettersom jeg er mye sengeliggende dessverre.

Masse lykke til med minsten :)

Skrevet

Var du her for ca 2 år siden også? Synes jeg husker deg.

Skrevet

Jada:) Har en liten gutt på 20 mnd her hjemme:) Mine andre barn er 18,18(tvillinger), 13, 4 og så lillemann på 20 mnd. 2 jenter og 3 gutter. Det ser ut som denne siste også er en gutt. Så her er det fullt liv med en hund, tre katter og høner i tillegg..et deilig liv!

Så moro at det er flere her med mange barn,-synd å være sengeliggende,da:(

Skrevet

Velkommen inn hit!

Endelig i 3. trimester igjen! Masse lykke til!

Skrevet

Høres ut som et herlig liv ja :). Er litt misunnelig på overskuddet ditt (høres ut som du har mye positivitet og pågangsmot) Håper bare så inderlig du ikke jobber 100% i tillegg, det gir meg en liten unnskyldning........

Skrevet

Næmmen for et fint nick du har da ;o)

Gratulerer med nr 6, går her å ruger på nr 2, hadde termin på lørdag, så veeenter...

Skrevet

Søte dere er:) Ja , fint nick;) Neida, jobber ikke 100% i tillegg, så bare slapp heeelt av..hehe Jobben min er litt sånn at jeg styrer selv hvor mye det blir:) Ha en strålende dag, alle sammen!!

Skrevet

Ja er litt kjedelig men kommer jo noe godt ut av det til slutt da :)

Jeg har 5 gutter fra før, 14, 10 tvillinger 6 og minsten på snart 5 år :)

Denne gangen kommer jenta så det blir jo stas og spennende med litt forandring :)

Skrevet

jøss du ligger ikke på latsiden da;) kjekt med masse barn kan jeg tenke meg...syns jeg hadde sett det nicket før...;) masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...