lucky meee:) Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Har en liten som nærmer seg to uker nå. Egentlig ganske rolig, men har de siste dagene vært veldig urolig (spesielt om nettene). Gråter ikke, men presser og presser og finner liksom ikke roen!! Har flere bæsje/tisse bleier hver dag. Hva kan dette være?
snart5barn Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 )Det er ikke noe galt med babyen din;) Sån er mi lille tulle som er 5 uker og. Er veldig rolig av seg ellers.men starter med uroligheten om natta. Det høres ut som tulla mi breker som en sau;) he,he Tror vi legger ekstra godt merke til det om natten, da det er stille runt oss. De roer seg heldigvis etter hvert;) Det er normalt med flere bæsj og tisse bleier hver dag. Gratulerer og lykke til
lucky meee:) Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Takk for svar:) Håper det blir bedre med tiden!
Løvinna30 Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 vet du hva, at min gutt presser hveer gang han blir lagt på stellebordet, uten at han bæsjer eller promper... har han gjort noen uker nå... er er 12 uker
Mammahjertet <3 Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Trøst deg med at det bedrer seg med tiden. Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg hørte alle lyder og pressing babyen min holdt på med da hun var "helt ny". Nå er hun to måneder og veldig mye av ulydene er borte. HUn kan fremdeles komme med litt presselyder om natta, men det er hvis hun ikke har bæsja på noen dager eller har en ekkel rap som presser på. Men som sagt, da hun var bare noen få uker gammel, var det et lurveleven 95% av natten. Hold ut! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå