Gå til innhold

TFK vogn, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har bestemt oss for TFK joggster twist. Den er jo relativt dyr her i Norge (hvertfall der jeg sjekket, f.eks Barnas Hus : 6699,- + 1899,- for bag).

Noen som vet om sted den er litt billigere? De fører den visst ikke i Sverige.

Hørte om noen som bestilte TFK fra Nederland for et par år siden, men fant ikke den vogna på den nettsiden nå, så de har kanskje ikke den lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte den fra Tyskland tidligere i år. Og det gikk smertefritt. Levert få uker etterpå, selv om det forberedete meg på lang leveringstid i svart.

Kjøpte div ekstra utstyr i tillegg, og vil anta at vi har spart ca 4000.

Sjekk ut www.kiddies24.de

Vi kjøpte forresten siste bagen, multi x, som gjør at du kan ha barnet vendt mot deg også. Den er kanskje kommet i butikkene her nå, men koster atskillig mer her.

Lykke til med valget! Har ikke fått testa den ut med barn i;) Men føler meg godt fornøyd med valget!

Skrevet

Tusen takk! :-)

Lykke til med vogna ;-)

Skrevet

Vi bestilte også fra Kiddies24 og vi er kjempe fornøyde!

(vi bestilte riktignok søskenvogn men det har jo ingenting å si!)

Lykke til og jeg lover deg at dette er en vogn du kommer til å elske. Vi har TFK til storesøster og var ikke i tvil på hva vi skulle ha i søskenvogn også!

Skrevet

Skaff deg også adapter til bilstol :) De har til en del kjente merker, bl.a. maxi-cosi.. :)

Skrevet

Vi har akkurat fått vår TFK joggster twist fra Kiddies24, tror den blir topp.

Har spart masse på det.

Anbefaler at du bestiller alt annet du tror du vil ha også - vi la til koppholder (må jo kunne drikke latte mens man triller?...), regntrekk til både hardbag og sportsvogn, solskjerm til sportsdel osv.

Bestill i god tid, de går fort tom for de populære fargene og det kan ta tid før de får dem inn igjen fra TFK (vi bestilte i Schlamm, den er visst blitt veldig populær).

Skrevet

Takk for gode råd, jenter :-)

Må de fortolles eller betaler man bare moms?

Skrevet

hei

du betaler bar momsen, da barnevogner er tollfri:)

jeg betalte kr 5000 for bag og sportsvogn inkl frakt og moms:)

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat TFK joggster twist på Barnas hus på alnabru. De har tilbud akkurat nå, men bare i brunt fordi den fargen går ut. Betalte 5300,- med bag og sportsdelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...