Dossa :) Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Når skal man ta hostesaft, og hvilken type er best? Var det fra siste mensdag og frem til eggløsning.....husker ikke .....så derfor spør jeg dere kloke damer her inne Tanta kom idag, så da går vi inn i 3pp. Håper spiren sitter neste gang
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Hostesaft skal man ta fra siste mensdag og frem til eggløsning, som du sier. Vet ikke hvilken som er best, jeg har prøvd med Solvipect denne gangen. Om det fungerer gjenstår å se; jeg har IKM i morgen og har så langt klart å holde meg fra å teste... Jeg skal oppdatere når jeg vet noe mer. :-)
Dossa :) Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Tusen takk for bekreftelsen Du er flink som klarer å stå imot fristelsen. Spennende å høre hvordan testen går Ikke hold oss på pinebenken
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Hehe, det blir nok rask oppdatering når jeg vet noe. :-) Klarer nok ikke vente lenger enn til i morgen tidlig...
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Det ble faktisk positiv test i morges!! Om det skyldes hostesaften ene og alene er jeg usikker på. Har heller tro på en kombinasjon av hostesaft, avslappende langweekend i forkant av EL og mye sengekos rund EL. :-) Men det skal nevnes at vi har prøvd i nesten et år, og dette var første runde med hostesaft... Jeg er ennå helt satt ut - men krysser fingrene for at alt går bra.
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 hva er virkningene med hostesaft??
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Dette svaret sakset jeg fra et annet innlegg: "Da blir EL-slimet tynnere og det blir lettere for sædcellene å svømme fram til egget"
Dossa :) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer såååå masse med spiren!!! Det var gøy å høre Kos deg med den voksende magen og nyt den herlige tida du går i vente. Nå skal jeg ihvert fall drikke hostesaft frem til EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå