Gå til innhold

Spise på natta, dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par netter nå har jeg våkna av at jeg har vært sulten - ofte etter å ha spist litt sein kvelds. Men i dag måtte jeg bare stå opp for å spise, magen romla så fælt at jeg hadde nok ikke fått sove likevel. Og når jeg først spiser for tiden blir det gjerne et par skiver brød eller 2-3 knekkebrød. Noen som har dårlige erfaringer med å spise på natta? Ser for meg at kanskje jeg kommer til å våkne hver natt nå av å være sulten, om kroppen vender seg til det. Våkna i 5-tiden i dag, enda jeg har fri! :(((

Fortsetter under...

Skrevet

Om det er dumt eller ikke kan jeg ikke svare på, men jeg kan iallefall trøste deg med at du ikke er alene om å være nattesulten!! Jeg spiser en halv banan nesten hver natt... Banan er kjapt og greit å spise!

Eneste "negative" med å spise om natten sånn praktisk sett for min del er at nurket i magen får seg et aldri så lite energi-kick og setter igang å sparke og danse inni der... som igjen gjør det vanskeligere å få sove igjen!

Er nok lett for at det blir en vane, for så snart jeg begynte å spise om natten var det gjort. Nå må jeg spise nesten hver eneste natt... så hvis du ikke vil spise om natten ville jeg prøvd å få sove igjen før du tyr til brødboksen.

Skrevet

Jeg spiser alltid på natta når jeg er gravid. For et par mnd siden var jeg oppe hver natt. Nå har jeg gått over til å spise mer før jeg legger meg i steden. Hører på rolig musikk hvis jeg ikke får sove. Men min erfaring er at det er bedre å stå opp hvis jeg er sulten enn å ligge våken i 2-3 timer og tenke på mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...