mamma til lillingen Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Et par netter nå har jeg våkna av at jeg har vært sulten - ofte etter å ha spist litt sein kvelds. Men i dag måtte jeg bare stå opp for å spise, magen romla så fælt at jeg hadde nok ikke fått sove likevel. Og når jeg først spiser for tiden blir det gjerne et par skiver brød eller 2-3 knekkebrød. Noen som har dårlige erfaringer med å spise på natta? Ser for meg at kanskje jeg kommer til å våkne hver natt nå av å være sulten, om kroppen vender seg til det. Våkna i 5-tiden i dag, enda jeg har fri! ((
Baby Bliss Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Om det er dumt eller ikke kan jeg ikke svare på, men jeg kan iallefall trøste deg med at du ikke er alene om å være nattesulten!! Jeg spiser en halv banan nesten hver natt... Banan er kjapt og greit å spise! Eneste "negative" med å spise om natten sånn praktisk sett for min del er at nurket i magen får seg et aldri så lite energi-kick og setter igang å sparke og danse inni der... som igjen gjør det vanskeligere å få sove igjen! Er nok lett for at det blir en vane, for så snart jeg begynte å spise om natten var det gjort. Nå må jeg spise nesten hver eneste natt... så hvis du ikke vil spise om natten ville jeg prøvd å få sove igjen før du tyr til brødboksen.
mlkg Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg spiser alltid på natta når jeg er gravid. For et par mnd siden var jeg oppe hver natt. Nå har jeg gått over til å spise mer før jeg legger meg i steden. Hører på rolig musikk hvis jeg ikke får sove. Men min erfaring er at det er bedre å stå opp hvis jeg er sulten enn å ligge våken i 2-3 timer og tenke på mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå