hippmamma Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg våkner av og til på morningen av at jeg har blåflekker øverst på magen og det er veldig ømt. Har en veldig aktiv kid inni magen, så er ikke umulig at han sparker meg blå og gul, men derfor vil jeg bare høre om dette er normalt??hehe er heldigvis ikke sånn at jeg har merket noe i ribbena enda, men det kommer vel etterhvert!! :S Merker jo innimellom at han sparker ganske hardt.. Flere som har/har hatt det sånn?
Preggers Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Dette har jeg aldri hørt om før. Er du sikker på at det ikke er alle blodårene dine du ser i stedet for blåmerker...? Jaja, man vet jo aldri! Jeg er i uke 32 i dag og det var først rundt uke 30 at babyen nådde opp til ribbeina. Det begynner å bli litt vondt nå. Det er ikke forferdelig altså, men du kjenner det
hippmamma Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Er ikke direkte ved ribbena det sparker, men mere mellom navlen og mellomgulvet. er blåmerker, for de er litt lilla i dag! Kan være jeg får lett blåmerker også, men hadde bare ikke hørt om noen som fikk blåmerker av dette:P hmm.. skal til jormor i uke 30(neste uke) så skal høre med henne om det er normalt!! :S
Med_håp_i_magen Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har hørt om folk som får blåmerker av sparking før, så det er ikke umulig. Men AU! - det blir noen såre uker på deg fremover....
Oppnedx2 Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har skrevet ett innlegg tidligere om nøyaktig det samme, jeg fikk også blåmerker av sparkene, og jeg var langt i fra den eneste. :-) Ingenting er umulig, alle er forskjellige. Kan være det roer seg, jeg opplevde bare dette engang og har ikkje skjedd igjen :-)
hippmamma Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2010 Nå roet mamma-hjertet mitt seg 1000 hakk..! Godt det ikke bare er meg som har opplevd dette. Er jo nesten litt rart at en unge som veier ca 1250g er så "sterk" at har kan sparke på mamman sin blåmerker!!.. hehe, så får bare håpe at dette er første og siste gangen:P Ellers blir dette et laaangt og sårt svangerskap!! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå