Gå til innhold

teutonia spirit s3 eller brio go?

Anbefalte innlegg

Vil ha en vogn med svingbare forhjul der min 9 mnd gml sønn er vendt mot meg. Har en Teutonia spirit s3 2008 mod stående, men lurer på om jeg burde selge denne og kjøpe en brio go istedenfor. Synes Go virker så nett og lett og lun og fin for barnet. Også har den så bra fjøringer. Har også en TFK som jeg brukte med baggen, og som jeg har tenkt å bruke når jeg er mer komfortabel med å snu han fra meg. Men jeg blir så usikker på dette med vinterføre...Er Go bra nok? Vil Spiriten være noe bedre der? Bor på Østlandet, og det har vært noen temmelig voldsomme snøvintre i det siste. Kan jo alltids bruke TFK'en på de værste dagene, men...

HAr jo ikke noe særlig erfaring med noen av dem, så jeg lurer på om det er noen der ut som har noen mening om hvilke av de to som vil være best??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142430918-teutonia-spirit-s3-eller-brio-go/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du har TFK til de værste snødagene, er det ingen problem med å velge Go. For den kommer for det meste fram også på snøføre. Det er på de værste snødagene den streiker. Den har en herlig fjæring og er ei flott vogn. I tillegg har den lenger rygg enn spiriten, derfor kan du bruke den lenger. Har du lyst har du lov ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...