Petrine +spire=❤ Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Har hatt en fantastisk langhelg =) Kost meg å slappet av. Tenkt på alt annet en graviditet og el og hele den pakken. Nå nærmer det seg el forhåpentligvis. På lørdagen hadde jeg masse slimete utflod med bittelitt friske syltynne blodstriper. Forstår ikke den da, men pytt sann. Nå blir det hjemmekos i massevis så får vi håpe det setter seg en spire denne gangen.
Dossa :) Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Velkommen tilbake Høres ut som en deilig og avslappende helg. Du skal se at den vesle spiren snart klorer seg fast
Tuddeli Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Velkommen tilbake! ;-) Og lykke til med senge-/hjemmekos ;-P Jeg fikk positiv EL i går, og voldtok stakkars gubben da jeg kom hjem i natt... hehe.
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2010 Takk takk ) Hehehe tenker gubben din, som min, syntes det er helt topp Tuddeli =) Får håpe det setter seg en spire, så kan en om 20 år forteller hvordan h*n ble til thihi =)
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2010 Ja heia meg og heia alle andre =)) Heia alle sammen!!
Tuddeli Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Han klagde ikke :-) Kan vel hende min fremtidige 20 åring synes det blir litt "too much information" med alle detaljer fra unnfangelsen, hehehe. Men håper spira sitter for oss alle! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå