Gå til innhold

Konstant kynnere, grunn til uro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 2-3 dagene har jeg så og si konstant kynnere (Braxton Hicks), de kommer med 2-3 minutters mellomrom. Kan dette være tegn på at babyen kommer snart? Er kun 32 uker...har ikke alt klart ennå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde ringt føden da, for å høre om de vil sjekke det. Er jo fortsatt litt tidlig, hvis babyen kommer nå. bedre å bli ordentlig betrygget:)

Skrevet

Kan være feks UVI eller noe... Jeg var inne for det samme i uke 28. Fikk penicilin og tips om at paracet kunne dempe kynnerne. UVI kan irritere livmora. Kynnerne i seg selv er ikke farlige, men kan utløse rier dersom det blir for mange fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Jeg hadde d sånn de siste 5-6 ukene før termin.... Forferdelig. Hos meg var det regelmessig med 5 min mellomrom i 3-4 timer, så en pause på 1 time før d var igang igjen. Sånn holdt det da på frem til fødselen som kom 6 dager ETTER termin. Blir veldig ulv ulv for å si d sånn...

Bruker du bringebærbladkapsler eller noe sånt? Det gjorde jeg og har funnet ut i etterkant at disse kan gi mye kynnere...

Skrevet

Har ringt lege og jordmor om dette tidligere, men de sier alltid det samme:

Hvis det ikke kommer blod eller jeg ikke får rygg smerter i tillegg er det helt ok...

Men det er jo til å bli stresset av.

Skrevet

Det har jeg ikke hørt før, men kanskje jeg skal sjekke meg for UVI.

Takk for svaret!

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke de kapslene. Vet ikke hva som foregår her, jeg. Grøsse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...