Preggers Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 De siste 2-3 dagene har jeg så og si konstant kynnere (Braxton Hicks), de kommer med 2-3 minutters mellomrom. Kan dette være tegn på at babyen kommer snart? Er kun 32 uker...har ikke alt klart ennå!!
Lotta2010x2012 Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Tror jeg hadde ringt føden da, for å høre om de vil sjekke det. Er jo fortsatt litt tidlig, hvis babyen kommer nå. bedre å bli ordentlig betrygget:)
Mrs Preggie Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Kan være feks UVI eller noe... Jeg var inne for det samme i uke 28. Fikk penicilin og tips om at paracet kunne dempe kynnerne. UVI kan irritere livmora. Kynnerne i seg selv er ikke farlige, men kan utløse rier dersom det blir for mange fikk jeg beskjed om.
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg hadde d sånn de siste 5-6 ukene før termin.... Forferdelig. Hos meg var det regelmessig med 5 min mellomrom i 3-4 timer, så en pause på 1 time før d var igang igjen. Sånn holdt det da på frem til fødselen som kom 6 dager ETTER termin. Blir veldig ulv ulv for å si d sånn... Bruker du bringebærbladkapsler eller noe sånt? Det gjorde jeg og har funnet ut i etterkant at disse kan gi mye kynnere...
Preggers Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2010 Har ringt lege og jordmor om dette tidligere, men de sier alltid det samme: Hvis det ikke kommer blod eller jeg ikke får rygg smerter i tillegg er det helt ok... Men det er jo til å bli stresset av.
Preggers Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2010 Det har jeg ikke hørt før, men kanskje jeg skal sjekke meg for UVI. Takk for svaret!
Preggers Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2010 Nei, jeg bruker ikke de kapslene. Vet ikke hva som foregår her, jeg. Grøsse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå