Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg kjenner ingen ingen i Tønsberg. Ønsker en god barnehage hvor det blir vektlagt at barna er mye utendørs. Vi har ikke kjøpt hus ennå, men ønsker gjerne å høre om noen vet om gode barnehager. Fortell også hva som er bra med den. takk for hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har hørt mye bra om Trudevanglia bhg. Den ligger ved Kilen i Tønsberg. Jeg hadde praksis i den bhg da jeg gikk på skolen og da var de mye ute. Det begynner å bli noen år siden, men høres ut som om de er det enda.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 jeg jobber i kongseik barnehage på eik i tønsberg. vi har en uteavdeling der som er veldig fin og inne baser så klart.. er en flott barnehage som har mye fokus på ute ellers har du en barnehage som heter ilebrekke naturbarnehage som også er veldig flott for barn i alderen fra 3 år
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Er kongseik barnehage en basedrevet barnehage, eller delt inn i avdelinger?
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Slagen Barnehage på Tolvsrød:) En ganske nyoppstartet (feb 2010) barnehage, med mange engasjerte og dyktige ansatte. Mye kunnskap om de minste i barnehagen, et fantastisk lokale, utfordrende og spennende uteområde som blir brukt flere ganger daglig, og en stooor og flott skog rett på utsiden av gjerdet! Her finner du en oversikt over alle de kommunale barnehagene i Tønsberg: http://tonsberg.kommune.no/cms/cms.nsf/pages/TemaogtjenesterBarnehagerogskolerBarnehagerkommunale.html Og her er de private: http://tonsberg.kommune.no/cms/cms.nsf/pages/TemaogtjenesterBarnehagerogskolerBarnehagerprivate2.html Hvor i Tønsberg skal dere bo? Hvem barnehage dere burde velge avhenger litt av hvor dere bor, regner med dere vil slippe mest mulig bomring og ekstra unødvendig kjøring? Velkommen til Tønsberg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå