Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Lille gull er nå6,5mnd og er så aktiv at nå turte jeg ikke mere for han snur seg i bagvognen og står på alle 4 så redd han tipper over...jeg har liksom tviholdt litt på dypvognen for ville at sistemann skulle være baby lenge hehe...men som sine store brødre er han tidlig ute med alt og blir fort stor og i tillegg er han lang og stor.70,5cm nå på 6mnd kontrollen...måtte bare få ut litt "skuffelse" over at lillegutt er blitt så stor;-)Noen andre som kansje å føler det litt sånn?Men missforstå meg rett da vi stor koser oss og masse gøy og nytt skjer hver dag;-)
Trultemor73 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, føler litt som deg jeg også. Vi var på helsestasjonen i dag og lillegutt var 70 cm lang og veide nesten 9 kg (6 mnd gammel). Vi byttet til sportsvogn for ca. 1 mnd siden, siden han ble så glad når han kunne følge med på ting. Likte rett og slett ikke å ligge i dypvognen. Litt trist at de vokser så fort, da jeg også vet at dette er tredje og siste barnet mitt. Men lite får vi gjort med det, he, he. Har to jenter fra før og de var på lengden hans når de nærmet seg året. Men jeg kan jo si at jeg nyter hvert øyeblikk med minstegutt. Rart at med nr. 1 så var jeg så opptatt av alt hun kunne og jeg ville på en måte at hun skulle bli fort stor. Hun hadde på seg babyolabukser fra 3 mnd alderen. Nå setter jeg helst på sparkebukser på minstemann og håper at han skal være liten lenge, he, he. Rart dette her.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Jaa det er ganske vemodig.. De vokser jo så alt for fort. Har måtte slutte med bagen nå vi å, for å få plass til dunposen og ungen oppi , og han er bare 4 mnd. sukk.. Ate, har du en gutt født rundt 29 januar 2006?? Mener å huske nicket ditt fra jeg var gravid med førstemann Jeg het da Emilie84. Min ble nemlig født 29 januar, hadde termin 21 januar
meg83 Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Min gutt på 2,5 mnd er nesten like lang som bag'en.. Bruker dyne nå, og da går det akkurat, men skal snart kjøpe vinterpose, og da er det sportsvogn som gjelder..huff...DET er tidlig, det Han er lang, da, var 55 cm ved fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå