lillepluto Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 noen av dere som har forsøkt dette, og hvordan har effekten vært? måtte det mange behandlinger til?
lotte-liseliten Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tokdette med førstemann, moren min dro meg med til akupunktøren 3de dager på overtid, og ca 10 timer etter var fødselen i gang akupunktøren fortalte om gravide som hadde gått ned fra benken for å miste vannet Men det har nok veldig varierende resultat ifht hormoner, hvor langt du er på vei osv... Det er ikke sånn at de setter målene også kommer babyen ut øiksom :b
Novadona Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 jeg er i uke 38, og har hatt aku 2 ganger. Første gang merket jeg ikke noe spesiellt, men etter andre aku time ble lillegutt VELDIG aktiv (hele dagen ut) Jeg vet ikke om det funker, men godt å ta vare på seg selv, og jeg tror ikke det kan virke motsatt i alle fall. jeg skal på ny kommende mandag... Jeg får nåler til modning, avslappning og til å løsne tarmsystemet.
magica fra tryll Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har tatt det ved mine 2 siste fødsler, og opplever at jeg har hatt god effekt av det. Både med tanke på åpningstid og overtid. Satser på det denne gangen og:)
Lotta2010x2012 Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg vet ikke hvor god effekt jeg har hatt av det, men.. Jeg hadde 1-2 cm åpning, nesten avflatet livmorhals, og var ganske moden forrie tirsdag. Fredag som var hadde jeg 4, nærmere 5 cm. Fikk kunn modnings akupunktur den føste gangen, og akupunktus for noe annet andre gangen. Ho tøyet også hver gang, så vet ikke helt hva som har gitt mest efekt. Nå har jeg 5 cm, men får fortsatt ikke rier. Termin i morgen:) Er ett innlegg om dette på neste side tror jeg, som det også har kommet noen svar om det samme:) Men synes absolutt det er vert det:)
charsoer Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 hadde det på mandag både aku også tøyde hun, på kvelden kom det masse slim og bold. mere blod på tirsdag men den var helt svart. måtte på sykehuset, ingen fødsel på gang- de var ikke happy for tøying siden barnet ligger skrått og med armene først - ble engstlig da. har mindre blødning nå. aku er visst helt trygt, men vær mer forsiktig med tøyning lykke til
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har troen! Som tredjegangsfødende med to ganger 14 dager overtid bak meg, så tok jeg modningsaku. med tredjemann. Allerede etter første behandlingen i uke 36 kjente jeg en annerledes murring i magen. Etter andre i uke 37 ble det mer intenst og i uke 38 gikk vannet og gullet ble født fire uker før jeg forventet fødsel! Jeg tror det kommer av aku, siden jeg to ganger før hadde gått 14 dager over termin. Og denne gangen fødte jeg 14 dager før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå