Riha Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Her går det unna gitt, termin på søndag, men føler meg ikke helt klar til fødsel enda. Har ikke pakker bag, ikke skrudd sammen seng og redd opp, ikke lagt små-klær på plass i kommoden, men de er vasket og strøket da, har ikke bestemt meg for "hentesett", har ikke kjøp amme- bh og ammeinnlegg, hmmm er jo i grunnen ganske mye jeg ikke har gjort gitt. Nei jeg er absolutt ikke innstilt på å føde enda, må gjerne gå noen dager over termin. Med nr to gikk jeg tolv dager over så jeg er innstilit på overtid. Noen flere som er like treige som jeg og som ikke er klar for fødsesl riktig enda eller er alle skikkelig utålmodige?
Voyeur Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Har ikke bestemt meg enda;) Er ikke mentalt klar for å bli 4 barns mor, men kroppen er sliten nå! Så håper litt på fødsel, selv om jeg er veldig innstil på at jeg blir å gå på overtid igjen. Vi får se, gruer meg litt til fødselen, tror det demper behovet for å få babyen ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå