Gå til innhold

Flere med VONDE kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor står det alle veier at kynnere ikke skal være vonde? For min del kommer de i tak som virkelig er vonde nok...Mest om kvelden, og det hjelper stort sett ikke om jeg sitter, ligger el står, eller endrer stilling. Er tredjegangsfødende, og er sykemeldt 50% pga kynnere som ble litt voldsomme, men de har ikke hatt noen effekt på livmorhalsen ( i alle fall ikke for halvannen mnd siden...)

Det må jo være vanlig at kynnere gjør vondt? Er i uke 28 nå, og håper virkelig det er en stund igjen til noe begynner å skje...

Flere som kjenner vonde kynnere både i mage og rygg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 33 uker på vei og synes mine kynnere er rett så¨ubehagelige, kjenner bare i magen da, ikke rygg. Mulig jeg er ei pyse da, he he ;) Er andregangsfødende, med første hadde jeg nærmest ikke merkbare kynnere i det hele tatt! JM påsto at det ikke var noe tegn på tidlig fødsel, men det var vanligere at flergangsfødende fikk mer av dette :/

Skrevet

Jeg har også vonde kynnere - særlig om natten. Kan våkne av dem, da er det nesten som menssmerter...

Når jeg får kynnere på dagen, feks ved plutselig aktivitet, er de stort sett ikke vonde, men så kraftige at jeg ofte må stoppe opp og puste..

Tror det er vanlig at de er litt vonde, bare de ikke er regelmessige er det vel ufarlig..

Skrevet

Er førstegangsafødende i uke 32, har de siste 2-3 dagene hatt kraftige kynnere "hele" tiden. Jeg kan ikke akkurat kalle dem vonde, men de er veldig ubehagelige og magen kjennes som om den skal eksplodere når det står på.

Jeg kjenner det kun i magen forresten.

Skrevet

jeg er 39 + 3 i dag og jeg kjenner igjen det du beskriver veldig. jeg har hatt det i noen uker nå.. men de siste par ukene har det vært direkte VONDT altså..... er 2. gangs forresten...

Skrevet

Har hatt kynnere i mange mange uker(begynte vel i ca uke 26). Noen ganger er det som at en stor klo tar tak rundt hele magen og drar magen utover... ikke godt!!

Men som oftest nøyer de seg med å få meg til å stoppe opp og puste litt ekstra, lent lett fremover.Kun i utrolig få tilfeller slipper de taket om jeg endrer aktivitet/stilling, de må bare gå over av seg selv. Om kveldene inkluderes ryggen i kynnerne. Plagsomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...