Gå til innhold

Snart klar for nr. 2:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner spenningen stiger og det er et faktum at jeg er klar for graviditet nr.2. Det kjennes egentlig ganske uvirkelig... Har tenkt på det ei stund, men likevel tenkt at det var litt fram i tid på en måte. Men, tulla vår er blitt 20 mnd, så nå føles det riktig og "sette i gang" igjen. Dette er så spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy :) Vi er også snart klar for nr 2, skal starte prøvinga i desember om alt går etter planen :) Vår jente er 3 år, og nå kjenner jeg at jeg er klar for en til :) Har dere begynt å prøve?

Skrevet

Er det ikke gøy vel?! Hadde føste pillefrie dag i går. Tenkte jeg ville finne ut av syklusen først. Så om en måneds tid tenker vi. Blei gravid med en gang sist vi begynte å prøve. Da hadde jeg og ca en mnd uten p-piller. Går for det denne gangen og! Krysser fingrene-for deg og:-)

Skrevet

Så spennende da:) Jeg har tenkt å bytte ut minipilla med folat 1.november ca, når jeg er jeg ferdig med pillebrettet. Tenker som deg at jeg også gjerne vil ha kontroll på syklusen først:) Så skal vi begynne å prøve i desember. Vi prøvde ikke å bli gravid sist, men var uforsiktig EN eneste gang..så vet jo nøyaktig når det skjedde :P Så er jo veldig spent på om det er så lett å bli gravid nå når vi skal prøve :)

Skrevet

Begynner så smått å tenke på nr 2 ja, hadde tenkt å prøve i desember, men var uforsiktige her for 3 uker siden, så kan hende det sitter en liten der allerede? Vet ikke helt hva jeg kommer til å føle om tanta kommer, hvis ikke prøver vi vel bare igjen til desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...