Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er vi flere,...?? Jeg klarer nesten ikke å vente. Håper virkelig tr er i rute og kommer en av de første dagene i nov. Noen som vet hvor lenge man går på tabl,.. ( skal ta prognova,.. husker ikke helt hva de heter??)

Jeg gleder meg,...og har virkelig godfølelse,... håper ikke jeg blir skuffet igjen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142429896-frysefors%C3%B8k-i-november/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal igang med 3 søskenforsøk i nov. Venter tr rundt 7 nov. Jeg har gått på progynova ca 15 dg før innsett. Og progestan ca 5 dg før innsett hver gang. Vet ikke hva det blir nå skulle sende papirene fra Tromsø snart, da får jeg vite hva det blir denne gangen. Lykke til :-))

Lykke til til deg også,.. Jeg venter tr 4. nov:) Så man går på medisiner i 15 dager da???? Innsett 15 dager etter tr?? Håååper fryseeggene klarer seg. Har 7 på frys, men de tar vel bare opp to,... og overlever de ikke så blir det avbrutt???

Så heldig du som skal ha søskenforsøk;) Da har du kommet i mål en gang..

jada hadde flaks i 08 å lykkes å første ivf, fikk 6 i fryseren. De tiner ett og ett hvis de er singel fryst. Tror ikke det blir avbrutt, tror de prøver ett til hvis de ikke overlever. De har det ikke så travelt med innsett når vi går på medisiner, men tror dette er litt forskjellig. Du må forsette med medisiner helt til uke 9-10 hvis du lykkes. Men for min del merket jeg nesten ikke disse medisinene i forhold til de ved ivf forsøket. Har hatt kun litt hetetokter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...