Gå til innhold

når kom eventuelle symptomer og plager i svangerskaper??????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøtt en uke før ikm, ikke veldig, men såpass at lakenskrekken forsvant. Vært i seng før kl 22 siden!

Kvalmen kom på dagen 6+0!

Som å skru på en bryter!

Har ikke hatt noen andre symptomer, så letet litt i begynnelsen jeg også!:-)

Det har faktisk variert hos meg. Første gang var jeg bare litt morgenkvalm noen uker. Det begynte ca.6+3 den gangen.

Men nummer to var jeg dårlig i 3 mnd (hele dagen), startet 5+4.

Og nå gang nr 3 ble jeg dårlig 5+0 (er kveldskvalm denne gangen). Trøtt og sliten er jeg ihvertfall i de 4 første mnd, så kommer et lite opphold og så blir jeg sliten og trøtt igjen noen uker før termin :)

Håper du slipper unna kvalmen da... :) Fortsatt lykke til med svangerskapet ditt :) :)

Jeg er også 4 uker på vei, vi har vel termin ganske likt vi da=) Eneste som er med meg er at jeg er litt kvalm på morran, å litt på kvelden, å ømme bryster..Håper jeg bevarer formen videre, da jeg går på skole, og skal satse på å få jobbe litt mer, å trene!! Har alt vært å trena idag, skal være en sunn gravid, som jeg alltid har hatt et mål om å være=)

så gøy:) når har du termin da venterpå<3Gravid??

ja,spent på disse symptomene. eneste jeg kan merke er at jeg er mere trett, og luktesansen er skjerpet.... men er suuuperspent på om jeg slipper kvalmen...:o!! for jeg går også skole, jobber og trener...;)

så gøy:) når har du termin da venterpå<3Gravid??

ja,spent på disse symptomene. eneste jeg kan merke er at jeg er mere trett, og luktesansen er skjerpet.... men er suuuperspent på om jeg slipper kvalmen...:o!! for jeg går også skole, jobber og trener...;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...