2prinserOg1engel Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Var på ultralyd i dag og fikk vite at det mest sannsynlig en en liten gutt i magen min :) Gynekologen trodde dette pga at han kunne se en pung der...men så vet jeg jo at det lett lan forveksles med store kjønnslepper hos et så lite foster. Er det noen som har opplevd å få vite feil kjønn så tidlig? Er så glad for at alt er bra med den lille, og få vite kjønnet var en bonus men je tør ikke helt å tro 100 % på det enda
Mamma 2011 og 2012 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hei. Kan bare svare slik jeg. fikk høre om ei som fødte nå i helgen, og hun hadde fått vite at hun skulle ha en jente, kjøpt rosa klær, fiksa barnerommet i noe rosa, og da barnet kom til verden viste det seg og være en gutt.
2prinserOg1engel Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Oi da Greit å ikke stole 100% på det uansett da skjønner jeg hehe! Vil tro hu ble bra overraska!! Jeg blir såklart like glad uansett men jeg liker å planlegge ting også er jeg så nysjerrig..
Tigergutt Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 I uke 18 i mitt første svangerskap fikk vi greie på at vi ventet en gutt. I uke 26 hadde jeg nok en UL pga vektkontroll på stor baby i magen - nok en gang sa de gutt! Det mest utrolige er at det var 2 ulike leger som sa dette! I uke 32 hadde jeg den siste UL og da sa de jente....... Vi var jo totalt forvirret! Ut i fra bilder vi fikk med derfra var det helt tydelig at dette var ei jente. Vi brukte et par uker på å "vri" om hodet i fra gutt til jente ! Denne gangen har jeg fått beskjed om nok ei jente, men nå stoler jeg ikke på dette før UL i uke 32.
Nr 2 på vei <3 Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Viktig å ikke rive av lapper på det man kjøper og tar være på kvitteringene, hehe På min ordinære ul med nr 1 klarte de ikke å se hva det var, bestilte privat ul i uke 27, sa det var en gutt, hadde 3D senere å sa gutt da å, i uke 32 tror jeg det var, var jeg med svigerinna mi på hennes ul, og da sa jordmora jeg like gjerne kunne hive oppå når jeg først var jeg å, hehe oxo ho sa det var en gutt... Og ut kom en pjokk heldigvis Er på vei med nr 2 nå, men har ikke ul før neste mnd, så det blir spennende ! Har en følelse på jente fordi dette svangerskapet er SÅ annerledes enn sist gang, føler meg alt ialt mer gravid nå enn med sønnen min faktisk, kjenner det i hele kroppen
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg leser bare historier om alle andre som har hørt feil. Mine tuller var hele tiden rett samme med alle mine venner og bekjente har vært rett under ul så jeg tror nok det ikke er ofte de tar feil. De er jo så flinke nå.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 På UL i uke 16+++ fikk jeg vit det var en gutt, på ordinær UL sa jordmor legen måtte ha sett rimlig feil for dette var en jente... så jeg var glad jeg da ikke hadde kjøpt inn noe i blått =) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå