Gå til innhold

13mnd og våkner ca.5 hveeer morgen...kan jeg forvente noe annet???

Anbefalte innlegg

Lillemann har våkna nesten på slaget 5 hver morgen i tre mnd nå...begynte i barnehage for 1 mnd siden, tirsdag- torsdag, så når torsdagen er her kan han sove noe lenger...prøvd å legge han senere(8) i en periode, men nei...en lur...tja, men holder ikke ut med bare den ene luren i lengden...skal sies at han sover stort sett fra 7-5 hele natta da...men likevel....5 er myyye tidligere enn 6 asså :-/

noen som har noen triks for å få han til å sove lenger??? Synes "alle" sier at det går over men...

prøvd Ferbers metode kl.5 også,funka bra på legging, men akk nei!!!! Kanskje han bare ikke er mer trøtt!!!???!!!

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Her har jeg samme problemet også.sånn mellom 430 og 530 hver morgen begynner han.. står i sengen og gråter. det funker forsåvidt med å gå inn hvert 5. minutt og legge han ned, men ofte skal vi jo stå opp halv syv for å rekke jobb og barnehage og da sovner han jo omtrent når vi skal stå opp likevel for han kan til tider bruke en time på å roe seg eller hvis ikke så får ikke jeg sove etterpå... vil gjerne ha tips jeg også. legger seg syv om kvelden her også.

• 1 måned senere...

Høres kjent ut... Vår lille godklump fyller straks ett år, og har det med å våkne 5-5.30 hver morgen. Noen få ganger sover han til 6, og da føler vi oss skikkelig bortskjemte! ;) Vi prøver å trøste, bysse, skifte bleie, tilby vann osv. om morgenen, men det gir oss kanskje bare 10min ekstra. Mer pes enn det er verdt egentlig.

Han slukner som et lys hver kveld klokka 6.30, og sover stort sett fint igjennom natta. Men hans sovevaner har resultert at også mamman og pappan legger seg tidlig om kvelden. (les: 21.30...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...