*shira* Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har i de to siste dagene hatt ganske kraftige menssmerter og er generelt dårlig form og kvalm.. Er det tegn på at noe kanskje skjer snart? Har 3 uker igjen til termin nå.. Er det kanskje modningstegn? Gikk bare gravid til uke 34 sist, så alt dette er nytt for meg. Men GUD hvor spennende
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Er nok uansett modning Jeg har hatt litt modningsrier, men de har gitt seg igjen Det KAN jo være tegn på at noe vil skje snart, men mange går med disse menssmertene i 2 og 3 uker før fødsel...så man vet jo aldri. Spennende ja!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, det kan være modning, men det kan fortsatt ta dager eller uker før en fødsel kommer ordentlig igang. Det er umulig si. Men det kan også skje kjempesnart Det er utrolig spennende. Gleder meg til jeg har kommet så langt, men jeg må nok vente et par mnd til Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå