Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 hun sover nå, men har skreket i en time... har gitt paracet.. har hatt vondt siden natt til mandag stakkars... var hos lege på mandag, men de ville ikke gi behandling før onsdag... er det normalt at øreverk plutselig blir verre? jeg trodde hun var bedre i dag..., før hun plutselig "klikket"... uff... får så vondt av henne...
Mor Løvehjerte Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Det er verst om natta/når de ligger, så det er ikke rart at smertene kommer tilbake. Bruk det du har for hånden til å dryppe henne med i nesa; nesespray (husk at det må være for hennes aldersgruppe) eller saltvann. En varm klut mot øret/ørene kan lindre smertene. Bygg opp under hodeenden på senga, enten med bøker under senga eller dyne/pute under madrassen. Da vesla her hadde ørebetennelse, tror jeg vi satt mesteparten av natta, hun i fanget mitt. Jeg mener i tillegg å ha lest at man ikke skal tilby smokken like ofte, da de kan suge seg tette, så du trenger ikke gi den til henne hvis hun ikke absolutt vil ha den. Og bruk maksdoseringa på Paraceten! God bedring, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå