Meg1972 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Del Skrevet 12. oktober 2010 Me hadde fryseforsøk i veke 39, vårt 3. innsett så langt. Denne gongen hadde eg tru på at det skulle gå bra. Og hadde vel greidd å innbilla meg diverse symptom. Testa negativt heime i går og tok blodprøve (hcg) i dag tidleg som bekrefta dette. Sette inn 2 flotte egg, men kva hjelper det når dei ikkje festar seg... Har gått på høgare dose Progynova enn sist gong (4 tabl dagleg fram til innsett, deretter 5 tabl dagleg sidan innsett). Slimhinna var berre 7 mm ved innsett. Har ein følelse av at slimhinna burde vore tjukkare, og at sjansen for vellukka fryseforsøk ville vore større då... No er det planlagt nytt ferskforsøk med kort regime i veke 49. Fyrste gong med kort regime, blir spennande å sjå om det kan fungera. Kjenner er eg trist og motlaus no... Men vil ikkje gje opp enno! Det kan då vel ikkje vera umogeleg å få til dette! Sjølv om eg er blitt 38 år... Eitt negativt ferskforsøk og 2 negative fryseforsøk så langt i 2010. Og mellom fryseforsøka ein naturleg graviditet som enda i MA. No syns eg me har hatt nok motgang i år!!! Sorry - måtte berre få ut litt her... Veit at mange har motgang i lengre tid enn det me har hatt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142429487-negativt-testresultat-nok-ein-gong/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Familiedrømmen Skrevet 12. oktober 2010 #2 Del Skrevet 12. oktober 2010 huff.... det var leit å høre... skjønner hva du mener med at det er flere her som har opplevd motgang i mye lengere tid (jeg tenker det samme), men jeg tror nok ikke vi kan samenligne oss med hverandre. motgangen er ille nok uansett, og skuffelsen like stor. synes du er tøff som holder mote oppe og ønsker og fortsette. det er på den måten man lykkes. har hørt om noe lim greier for å få eggene til og feste seg, (uten at jeg vet så mye om det) men kanskje det er noe for dere.... Vil nå uansett bare ønske dere lykke til neste gang... håper dere da oppnår drømmen... fortsett å stå på... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142429487-negativt-testresultat-nok-ein-gong/#findComment-142429666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MK73 Skrevet 12. oktober 2010 #3 Del Skrevet 12. oktober 2010 Trist å høre at det ikke gikk veien for dere denne gangen. Det er ikke noen trøst akkurat nå - men det er mange som lykkes etter en god del forsøk. Dere har tross alt to ordinære forsøk igjen, pluss fryseforsøk (som det er stor sannsynlighet for at det blir siden dere allerede har hatt to stk etter første uttak), og du har blitt gravid på egen hånd (du kan bli gravid, og ble det til og med på gamlemåten). Dette er det jo gode sjanser for at skal gå bra! Første gangen jeg ble gravid var på min femte innsetting. Da hadde jeg før det satt inn til sammen seks flotte egg, med flott slimhinne og supre forhold hver gang. Likevel var det altså først egg nr. 7 og 8 som klorte seg fast. Her er det bare å ha det kjipt i noen dager, reise seg og og koste av støvet og starte på nytt. Det er jo til et utrolig godt formål! Det er utrolig hva man kan komme gjennom når målet er viktig nok. Lykke til ved neste runde - og klem til dere enn så lenge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142429487-negativt-testresultat-nok-ein-gong/#findComment-142430263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1972 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 12. oktober 2010 Takkar for gode ord, MK73! Eg er klar over at mange lukkast etter mange fleire forsøk enn me har hatt. Det er ein av dei tinga som gjer at ein ikkje misser motet heilt. Og ja, me har mange fleire forsøk att enno. Heldigvis. Eg greier nok å vera meir optimistisk når eg får nokre dagar til å bearbeida dette her. Og i og med at eg var gravid i sommar tenkjer eg at dette må kunna gå an å få til. Fekk berre inntrykk i dag av at medisinen ved fryseforsøk ikkje verkar så godt på meg. Og det vil i tilfelle redusera sjansane våre mykje. Eg håpar Progynova gjev tjukkare slimhinne neste gong... Eg har ikkje håp om fleire naturlege graviditetar, det var ein kjempeoverraskelse i vår for meg som så godt som aldri har eggløysing (pga PCO). Eg kjem nok over skuffelsen og snart kjem nok trua på at NESTE gong - neste gong då skal dette gå bra! Det er for tidleg å gje opp enno! Lukke til, du også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142429487-negativt-testresultat-nok-ein-gong/#findComment-142430561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå