Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Regner med det er flere enn meg som skal på julebord før gravidieten skal avsløres for alle på jobben! Vi skal selvfølgelig ha tidlig julebord i år, og jeg vil være ca 11 uker på vei. Vil ikke offentliggjøre graviditeten før etter 12 ukers ul uken etter julebordet! Jeg er litt av en partyløve, og INGEN vil tro meg hvis jeg sier jeg ikke orker å drikke. Penicillintrikset funker heller ikke på disse folka... Hvordan skal jeg komme meg igjennom vorspiel med jentene, velkomstdrink, vin til maten, avec og bar på natten uten å bli avslørt???
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Nja... tenker litt på det samme selv. Et alternativ er å ta med drikke selv hvis det er mulig, og da helle alkoholfri vin på vanligve vinflasker, er jo mange med skrukork nå. Et annet alternativ er å sørge for at de andre blir så full at de ikke merker at du ikke drikker. Du kan også skylde på medisiner som ikke er kombinerbare med alkohol, men vet ikke helt hva slags medisiner man i såfalll burde skylde på utenom penicillin...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Dette med egen vinflaske kunne jo fungert bra da, men vi blir jo servert både mat og vin så da er det litt vanskelig... Får alliere meg med kelneren... hehe... Nesten så det er fristende å bli hjemme.... Æsj....
aprilprinsesse2011 Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Er dette førstemann? Dersom ikke går d an å si at barnet/barna hjemme ikke er helt i form, og du må være kjørbar om d skulle være noe, så du må hjem til den/de syke.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 Det er en god ide, jeg venter nr 3. Æsj, hater å lyve da... Det skal ikke være enkelt! )
aprilprinsesse2011 Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Nei er ikke enkelt å skulle holde d skjult... Men nå er eg kommet såpass langt at de fleste er begynt å få mistanker... 11+3 idag har vært sykemeldt pga oppkast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå