mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 i dag har jeg vasket og hengt opp en maskin med babyklær, det var kos det, hehe 4 år siden sist jeg begynte med det, og nå så jeg jammen og stoooore klæra til storebror er i forhold,. har igjen 5 uker og 2 dager til termin da, men greit og vaske så man kan pakke en bag snart.. noen fler som har begynt og vaske klær og synes det er kos??
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Er 31 uker, og jeg har vasket ) Synes det er stoooor stas!! Og dette er mitt 4. barn
Voyeur Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, syns det er kjempekos og ordne til babyen kommer! Redde opp sprinkelsenga i dag med sengetøy i dag, for nå kan jo den lille komme når som helst <3 Skal vaske siste maskin med klær til babyen senere i dag, blir deilig å bli ferdig med forberedelsene!
Miessi Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Skal rydde bort siste vask av babyklær. Kjempe kos med alle de småe klærene, men føler at det blir bra å endelig bli ferdig med alle forberedelsene. Jeg har enda senga som må skrues opp og litt vasking. I dag har jeg fått vasket rundt hele soverommet og i morn blir det badet. Så her går det unna
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 ja er morro og kos og drive med forbredelser,.. har igjen litt mer klesvask og dyne ordnings jeg, ellers er alt i boks alt med good hjelp av en 4 åring
magen og lille pusen Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 har 2 veker gjenn og har så smått tenkt tanken..
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 jaaa, har vaska opp allt av baby klea som æ har nu, e så rart å koseli :0) e førstegangs å syns dette e utruli stas å endeli kunne få gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå