Gå til innhold

Endelig kom lille David til verden.12 dager over termin:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet med at vannet gikk mandag 4okt kl 6.00.jeg skulle vært på kontroll på føden tirs 5okt for og bli satt i gang.noe jeg ikke hadde lyst til,så ble super glad når vannet gikk:)jeg fikk ingen regelmessige rier før 23.30 på kvelden,men da kom de ganske så tett 5min og 3min mellom hver.da jm skulle sjekke 00.30 så hadde jeg 4cm.ble kjempe glad for at det var så pass i gang:)jeg pustet meg fint i mellom hver ri med massasje hjelp på ryggen fra samboer.det hjalp utrolig mye:)riene kom ganske tett nå hvert 2-1 1/2min og var ganske vonde.jeg hang for det mest over prekestolen.kl 1.45 så hadde jeg 5cm alt.etter ca 20min så hadde jeg så enorm trykketrang.klarte ikke la være å presse,så når jm skulle sjekke igjen så hadde jeg 8cm alt.da fikk jeg lagt meg over i fødesenga og klar for å presse ut lillegutt:)etter ca 20min så var han ute.en perfekt liten gutt på 3315g og 52lang.en fantastisk fin fødselsopplevelse uten smertelindring.glad det gikk så fort også.med første mann så tok det 8 timer fra først ri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-) Godt å lese om overtidsfødsler som går såpass greit da jeg er på overtid selv nå...

Skrevet

Gratulerer med en flott fødsel og en flott liten gutt:)

Skrevet

gratulerer så mye!!:-)

deilig å lese slike fine fødselshistorier! Spesielt når man gruer seg veldig til fødselen...;) Så hjelper det litt å lese om slike lette fødsler!:)

Kos deg masse med den lille! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...