Gå til innhold

stoffskifteproblem.... noen som har d?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk høre litt av blodprøvesvara mine av kontordama på legekontore på tlf i dag. skal få de i posten med svar fra legen.

da fikk e spørsmål fra kontordama om e hadde stoffskifte problem. nei ikke som e veit sa e. googla litt her no å da har e mange av tegna.

sliten, trøtt, tørr hud, menstruasjonsforstyrrelser(hatt i vertfall 3 år og mere) og lillegutten min hadde vektreduksjon forholdt til normalen. og abort kan være et problem. hadde da mest sansynlig en kjemisk graviditet eller noe/abort som legen brukte som ord når e fortalte litt om den rare menstruasjonen min sist.

hadde en anti-TPO på 182 forje prøve

hørest dette likt ut for dere som har stoffskifteproblem???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk svar fra legen etter 6 ukers kontrollen at stoffskifteprøvene mine var litt lave, hadde visst 9,9, og skulle være over 11. TSH var normal sa hun, skal tilbake den 20 og ta ny prøve, håper virkelig den er tilbake til normalen da, og at jeg ikke har noen stoffskiftesykdom. er visst vanlig med lavt stoffskifte etter fødsel, håper det går over. har ingen symptomer på noen sykdom, men ikke gøy å ha så lav forbrenning akkurat;)

Skrevet

Ja, det høres ut som du kan ha lavt stoffskifte. Anti-tpo på 182 er ikke normalt, men kan tyde på at du har en betennelse i skjoldbruskkjertelen, som gir en autoimmun reaksjon som gjør at kjertelen produserer for lite tyroksin.

Jeg ville bestilt en time hos legen når du får svarene dersom han ikke kaller deg inn, Dette er viktig å få orden på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...