Gå til innhold

Gravidetøy selges billig

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Er ferdig med å få barn og skulle egentlig ha solgt gravidetøyet mitt til en som ikke kom å hentet det. Jeg synes det er dumt at det ikke blir brukt og tar plass på loftet, og selger det derfor veldig billig. Det er 35 plagg og tar under 30 kr plagget (dvs 1000 kr totalt). Er jo kjedelig å bruke for mye penger på klær man bare kan ha en liten periode (og blir veldig (!) lei av etter at man har født. He he). Men det er jo ikke noe kult å se ut som en dårlig kledd kule heller.

Inkluderer bukser (eks to jeans. En fra Polarn o pyret og en fra 2Wear. Sistnevnte kostet nesten 1000 kr alene), skjørt, t-skjorter, singleter, tights, topper, tunikaer med mer.

Gravidetøyet er i str S (POP, 2wear, Mamaliscious mm). Klær kjøpt på Bik Bok, Gina Tricot, HM og Vero Moda mm er i str M og passer til gravidemager som bruker XS eller S til vanlig.

Bor i Oslo, men kan sende eventuelt. Det koster 180 kr for den største Norgespakken tror jeg.

Når jeg solgte klærne etter forrige graviditet, mente hun som kjøpte de at hun hadde gjort et kupp =O) Håper det er tilfelle her også! =O)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142429099-gravidet%C3%B8y-selges-billig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

er intressert, men skulle gjerne sett noen bilder av klærene (trenger ikke av alt, men bare litt for å se hvordan stil osv... ) bor noen timer unna oslo, så ikke bare å stikke innom for å se det... kansje du kan sende noen bilder på mail eller mms?

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...