Gå til innhold

Ønskebrev til jordmo / lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dere dette?

Har dere tips om hva slags ting man kan si noe om?

Har fått beskjed om at det er lurt å skrive ett, men det eneste jeg kommer på nå er at jeg vil ha klyster, akupunktur, slippe å ligge på ryggen, og at mannen IKKE vil presses til å se hodet komme ut, klippe navlestrengen osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i mitt skriver jeg om: hva jeg og sambo heter osv, spesielle ting jeg vil jordmor skal vite, f.eks om du er nervøs/redd, har gjennomgått en skremmende fødsel før osv, dine ønsker og tanker om div smertelindring, hva din sambo eller ledsager tenker om fødsel, vil han/hun være med osv osv, hvem skal klippe navelstrengen, jeg avsluttet med og understreke at jeg skal vite allt som sjer, snakke til meg og ikke over hode på meg, og at jeg ønsker barnet til mitt bryst så fort jeg kan :)

Skrevet

Takk takk, legger til noe om smertelindring så blir det bra!

Skrevet

Jeg skriver ikke brev, tror man kan bli skuffet hvis man har for mange forventninger og detaljerte ønsker, for ting går sjelden akkurat som man vil.

Forrige fødsel hadde jeg også lyst på klyster, og jeg ville heller ikke at mannen skulle stå foran å se - og disse tingene sa vi fra om underveis. Alt gikk helt i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...