Nat27 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hjelpe meg så varm jeg er om dagen!! Føles som om jeg har en innebygd ovn, og den er langt fra termostatstyrt! jeg svetter ikke - er bare fryktelig vaaaarm! Takk og pris for at jeg ikke er høygravid på sommeren, hvertfall! Resten av gjengen i huset kjemper for å få satt på varmepumpen etterhvert, men jeg nekter! Skal jeg liksom gå rundt her i bare undertøyet, jeg da?? Sover med bare en helt tynn dyne om nettene, og enda er det varmt! Samboer og datteren min har begge tykke dundyner som er akkurat passe til dem. Har ikke sjekket om jeg har forhøyet kroppstemperatur, men det kunne jo vært interessant å vite. Kan ikke huske jeg hadde det slik forrige svangerskap, men vet jo at det er veeldig vanlig. Jaja, siden dette er en av de verste plagene (sett bort fra bekkenløsningen) jeg har med under to uker til termin skal jeg jo ikke klage! Regner med det er flere med meg som er varme for tiden?
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Ligger stort sett uten dyne. Kjenner jeg er iskald på huden de gangene jeg våkner eller må opp, men det plager meg ikke. I går lo de av meg på jobben, de som svingte innom kontoret mitt, for jeg satt med vinduet oppe hele dagen (og var ikke mer enn +7-8 grader ute). De lurte på om jeg hadde det helt bra.... hehe :-)
Nat27 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hihi, du får skylde på at termostaten er i ustand, det er en gjenganger her i gården for tiden
cadence Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Tjohei, slik er det her i huset også!! Gubben skrur varmepumpa opp på minimum 19 grader, jeg reduserer til 16... Er jeg som er hjemme hele dagen og må leve i dette i drivhuset og har sagt klart i fra at jeg nekter å gå splitter naken bare fordi han er frossen. "Få på deg mer klær" er et svar fra min kant..en annen variant er "jeg vet du liker å se meg naken, men det er ikke så kult at de som går forbi ser meg naken"... Er liksom greit at det er varmere i huset om natta, når jeg er i ro (stort sett hehe), men om dagen vil jeg gjerne fungere så godt det lar seg gjøre, og det betyr ned med temperaturen:) *Skal gjemme fjernkontrollen til pumpa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå